روایتی از وحشیگری آل سعود:
یک روحانی سنی ایرانی عنوان کرد که عربستانی‌ها به تصور مردن این روحانی سنی وی را در گونی کرده بودند و وقتی با تکان خوردن وی مواجه می‌شوند با گفتن اینکه او ایرانی است و بگذارید بمیرد رهایش می‌کنند
کد خبر: ۱۰۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 05 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،امام جمعه گچساران گفت: در جلسه‌ای که حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر صحبت می کرد به نقل از یک روحانی سنی ایرانی عنوان کرد که عربستانی‌ها به تصور مردن این روحانی سنی وی را در گونی کرده بودند و وقتی با تکان خوردن وی مواجه می‌شوند با گفتن اینکه او ایرانی است و بگذارید بمیرد رهایش می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در مراسم ترحیم قربانیان فاجعه منا که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد، اظهار کرد: حادثه منا حادثه‌ای تلخ و ناگوار بود که ایران اسلامی را به عزا و ماتمی بزرگ فرو برد.

وی افزود: نمی‌توان به سادگی از این حادثه بزرگ و جانسوز عبور کرد زیر جان افزون بر ۴ هزار نفر در این حادثه آن هم در خانه خدا از دست رفته است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: بدون شک و تردید حادثه منا نشانگر بی‌کفایتی و بی‌تدبیری همچنین بی‌تفاوتی نسبت به جان و حقوق مسلمانان توسط آل سعود است.

حجازی با طرح این سئوال که آیا اهل سعود مسلمان هستند یا نه، گفت: وقتی آنها برای پیامبر(ص) حرمت قائل نبوده، آیات قرآن را تحریف می‌کنند و در مسائل از قرآن اشکال می‌گیرند، قطعا مسلمان نیستند.

وی ادامه داد: آیا کسی که اعتقاد دارد نعوذبالله پیامبر(ص) بی‌حرمت است، مسلمان است؟

حجازی بیان کرد: با این مسائل دست دشمن از دنیای مسلمانان درآمده است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه آنها به راحتی با بستن راه بر حجاج آنها را قربانی کردند و بعد افراد مختلفی را در این قضیه مقصر اعلام کردند.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بعضی‌ها دچار شک و تردید هستند که این اتفاق عمدی یا غیر عمدی بوده است، گفت: وقتی جمعیتی چند میلیونی را از خیابان بیست متری که جلوی آن مسدود بوده و گرمای هوا نیز به ۶۰ درجه رسیده عبور دهند، هر انسان عاقلی را به تفکر تعمدی بودن این حادثه می‌اندازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار