اسکان بیش از ۵ هزار نفر در مدارس

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ هزار و ۵۴ نفر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین پذیرش شدند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱ 24 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  محمد جمالی ضمن تقدیر وتشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان افزود: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا چهارم فروردین ۸۶۸ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار و ۵۴ نفر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند.
وی با بیان اینکه این تعداد در ۱۵۸ مدرسه و۶۳۶ اتاق پذیرش شده اند اظهارکرد: نه هزار و ۱۹۳ نفر روز تاکنون در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است
جمالی بیان کرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استان‌های اصفهان، چهار محال بختیاری، فارس و خوزستان بوده است.
کارشناس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۱۰۰۰ اتاق جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها و مناطق پیش بینی شده است که از ۲۸ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است.
سعادت ارجمند تکریم مهمانان نوروزی را از اولویت‌های کاری آموزش وپرورش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته با توجه به استقبال مسافران ۲۰ اتاق به ظرفیت اتاق‌های پیش بینی شده جهت اسکان مسافران نوروزی اضافه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار