اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان بهمئی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 25 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ فرزین جمشیدی گفت: با هماهنگی مرجع قضایی و مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهر لیکک اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی اجرا شد افزود: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی و خروجی شهر لیکک به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی و با رانندگان متخلف برخورد شد.

جمشیدی اضافه کرد: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش، جمع آوری معتادین، پیشگیری از انواع سرقت، پیشگیری از قوع جرم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم اعم از مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود ادامه داد: در این طرح ماموران مقادیری سلاح سرد، مقادیری اموال سرقتی، دستگیری ۴ نفر سارق و کشف ۶ فقره انواع سرقت و دستگیری ۴ نفر معتاد و کشف مقادیری مواد و ۵ نفر متهم تحت تعقیب دستگیر شد

مقام ارشد انتظامی شهرستان بهمئی گفت: در این طرح با مخلان امنیت، برهم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش‌های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان بهمئی در اجرای طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی از شهرستان‌های موفق در سطح استان و بلکه کشور است گفت: از همکاری مردم تشکر کرد و از آن‌ها خواست تا هر گونه موارد مشکوک را به سامانه پلیسی ۱۱۰ گزارش بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار