حمایت خیر باشتی از ۱۰ یتیم

رئیس کمیته امداد باشت : یکی از نیکوکاران شهر باشت حمایت از ۱۰ یتیم و فرزند نیازمند زیر حمایت کمیته امداد باشت را به صورت یکجا برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ 28 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لیلا برماس  اظهار کرد: خیر باشتی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) حمایت از ۱۰ فرزند یتیم را به عهده گرفت.

رئیس کمیته امداد باشت ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکاران فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه قشر‌های جامعه را شامل شود چرا که در این طرح می‌توان از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه حمایت کرد.

وی استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان باشت از این طرح حمایتی را چشمگیر و تحسین برانگیز دانست و گفت: هم اکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر از مردم باشت از فرزندان یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

برماس نقش کمیته امداد در این طرح را معرفی فرزندان یتیم و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آن‌ها دانست و گفت: تمام وجوه واریزی خیران مستقیم به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آن‌ها واریز می‌شود. 

لازم به توضیح است افزون بر دو هزار و ۱۳۰ خانوار در شهرستان باشت از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند. حداقل هر کودک یتیم ماهانه ۱۰ میلیون ریال برای تامین نیاز‌های اولیه زندگی مانند خوراک و پوشاک نیاز دارد و این در حالی است که سرانه واریزی خیران در طرح اکرام در در شهرستان باشت ۱۵ میلیون تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار