کلنگ زنی پایگاه اتوبوس آمبولانس در یاسوج

با حضور رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور؛ پایگاه اورژانس «اتوبوس آمبولانس» در محل کمربندی یاسوج با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۳ 29 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور؛  مدیر کل مدیریت بحران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و برخی مسئولات استانی و شهرستانی ، پایگاه اورژانس «اتوبوس آمبولانس» در محل کمربندی یاسوج با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
در این آیین جعفر میعادفر رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سه نقطه استراتژیک را در استان کلنگ زنی کردیم که همگی در مسیر جاده‌های اصلی و پر تردد هستند که هم خدمات درون شهری و هم خدمات برون شهری ارائه می‌دهند و می‌توانیم از زمان طلایی برای کمک به حادثه دیدگان استفاده کنیم تا اینکه بیماران و مصدومی دچار عوارض بیشتری نشوند.
وی با قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در این دوره تحول بسیار خوبی در زمینه اورژانس صورت گرفته با وجود اینکه عقب ماندگی‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اما تلاش‌ها بسیار خوب بوده کار‌ها به سرعت پیش می‌روند.
این مسوول در خصوص اقدامات عمرانی اظهار کرد: در ساختمان مرکزی اورژانس کار به سرعت در حال پیشرفت است و سه پایگاه هم که کلنگ زنی شده و امیدواریم طی ۹ ماه آینده به ثمر بنشیند و این کار از عهده دانشگاه علوم پزشکی استان برمی‌آید دانشگاهی که در امداد نوروزی دانشگاه برتر کشور شد.
وی با بیان اینکه با هم افزایی می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات و کمبود‌ها غلبه کنیم گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه ید واحده هستند از ستاد بحران گرفته تا علوم پزشکی و اورژانس همه در کنار هم هستند و کار تیمی انجام می‌دهند.
این مسوول در ادامه از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: بعضی دانشگاه‌های کشور سنگین حرکت می‌کنند و اصولاً حرکتی ندارند، اما اینجا با استفاده از نیروی جوان در حال کار هستند و ثمره کار نیز احساس می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار