مسائل و مشکلات روستا‌ها اولویت بندی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل و مشکلات روستا‌ها اولویت بندی و خدمات رسانی بر این اساس انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ 11 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد روستا به همراه فرماندار شهرستان بویراحمد، امام جمعه چیتاب و تعدادی از مدیران دستگاه اجرایی از روستا‌های بطاری، گردوه، لیراب، چشمه دزدک، موگر و هادی آباد بخش کبگیان بازدید کرد.
معاون عمرانی استانداری تصریح کرد: بازدید‌های میدانی از روستا‌ها در دستور کار قرار گرفته است و با بررسی مشکلات سپس تصمیم گیری و برنامه ریزی برای رفع آن‌ها گرفته خواهد شد.
به گفته روستا، برنامه ریزی‌های صورت گرفته، دورافتادگی، حجم کمبود‌ها و مشکلات، تراکم جمعیتی، ظرفیت‌های توسعه برای ایجاد اشتغال و تولید در روستا‌ها مورد توجه بوده و بر همین اساس برای کامل کردن خدمات اولویت بندی خواهند شد.
معاون عمرانی استانداری افزود: که اهم مشکلات روستا‌ها شامل راه‌های دسترسی، بهسازی و آسفالت معابر، ارائه خدمات آب، برق، گاز، طرح‌های هادی، اینترنت پرسرعت، آبرسانی به زمین‌های کشاورزی، مشکلات مدارس مورد توجه خواهد بود همچنین مسکن و امور بازسازی مسکن روستایی و طرح نیمه تمام از دیگر اولویت‌ها هستند.
معاون عمرانی تاکید کرد که برای تسریع در خدمات دهی به روستا‌ها مشارکت و همکاری مردم ضروری است.
روستا اضافه کرد: روستای موگر دارای دو پمپاژ کشاورزی است که با تکمیل این طرح بالغ بر ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه زیرکشت می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار