خدام رضوی به کدام مناطق می‌روند؟

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 13 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ستار هدایت خواه با اشاره به اینکه کاروان «زیر سایه خورشید» شب گذشته وارد استان شدند، گفت: خدام حرم رضوی صبح امروز با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند و پس از حضور در شهرستان دنا، به بخش پاتاوه سفر کرده و با مردم این بخش دیدار خواهند داشت.
هدایت خواه با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در یادواره شهدای دانشجوی استان در روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت، افزود: این کاروان سپس در شهر مارگون حضور پیدا کرده و بعد از ظهر نیز با مردم بخش لوداب دیدار می‌کنند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور در بخش‌های قلعه رئیسی، دیشموک و شهر چرام را از برنامه‌های این کاروان در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه دانست و ادامه داد: کاروان «زیر سایه خورشید» روز ۲۷ اردیبهشت ماه ابتدا در بخش سوق حضور پیدا کرده و سپس در شهر دهدشت با مردم دیدار خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور کاروان خدام حرم رضوی در شهرستان‌های لنده و بهمئی در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه و دیدار‌های مردمی، یادآور شد: این کاروان روز ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور در شهرستان باشت، با مردم دیدار خواهند کرد.
هدایت خواه خاطرنشان کرد: کاروان «زیر سایه خورشید» روز‌های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشته و برنامه‌هایی را نیز در دستور کار دارند.

کاروان زیر سایه خورشد صبح امروز با نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار