اقدام ضربتی بر علیه شوتی ها

سرهنگ دانایار : پلیس راه استان کهگیلویه و بویر احمد اقدام به اجرای طرح ضربتی برای مقابله و توقیف این دسته از رانندگان و خودرو‌های هنجار شکن و خطر آفرین نمود .
کد خبر: ۱۱۶۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ 15 May 2024
اقدام ضربتی بر علیه شوتی ها

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ حسن دانایار گفت : برابر نتایج بدست آمده از تجریه و تحلیل تصادفات حوزه برون شهری استان متاسفانه عامل بیش از ۴۰درصد تصادفات، خودرو‌های حامل بار قاچاق یا به عبارتی دیگر خودرو‌های شوتی هستند .

دانایار افزود : در جهت کاهش تصادفات و تامین امنیت محور‌های بین شهری برای عموم مردم ، پلیس راه استان کهگیلویه و بویر احمد اقدام به اجرای طرح ضربتی برای مقابله و توقیف این دسته از رانندگان و خودرو‌های هنجار شکن و خطر آفرین نمود .

وی ادامه داد : طی دو روز گذشته در اجرای طرح مذکور و با تلاش فرمانده و کارکنان پلیس راه‌های مرکز استان قریب ۷۰۰ فقره اعمال قانون تخلفات حادثه ساز ، توقیف و اعزام به دادگاه ۱۱ راننده فاقد گواهینامه و همچنین تعداد ۱۸ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق، پلاک مخدوش و فاقد گواهینامه توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ دانایار در پایان گفت : پلیس راه استان در اجرای قانون و برخورد با این دسته از رانندگان که با حرکات و رانندگی پر خطر برای جان خود و دیگران ایجاد خطر می‌کنند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قاطعی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار