شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که این نشست متاثر از شهادت رئیس جمهور و همراهان بود . نشستی که ضمن حاکمیت فضای اندوه بر آن اما استاندار بر نکات مهمی از جمله آمادگی برای برگزاری انتخابات تاکید داشت .
کد خبر: ۱۱۶۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶ 20 May 2024

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مدیران در دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات رسان خواست که قوی‌تر و جدی از گذشته پای کار باشند و به مردم خدمت کنند و کمترین خللی نباید در امر خدمات دهی به مردم ایجاد شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی احمدزاده دوشنبه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: مردم و محتوای این انقلاب و حکومت الهی با شهادت عجین است و آنگونه که رهبری معظم فرمودند در اداره مملکت و دولت کوچکترین اختلالی ایجاد نخواهد شد.

وی گفت: ایران اسلامی و این حکومت الهی از گردنه‌های سخت و ترور‌های کور و شهادت مردان بزرگ و فتنه‌های سنگینی عبور کرده است و اگر چه شهادت و خلاء این مردان الهی همچون آیت الله رئیسی مصیبت بزرگی برای نظام و مردم ما است، اما ساختار حکومتی و درخت تنومند انقلاب اسلامی بیش از گذشته مستحکم‌تر و پر قدرت‌تر به راه پر ثمر و مسیر امیدبخش خود ادامه خواهد داد.

احمدزاده موضوع انتخابات ریاست جمهوری و آمادگی کامل مجموعه مدیران اجرایی استان و دستگاه‌های متولی در این راستا را یادآور شد و گفت: بر اساس قانون و تاکید رهبر معظم انقلاب ظرف کمتر از ۵۰ روز آینده تکلیف رئیس جمهور جدید مشخص خواهد شد و وظیفه و رسالت دولتمردان و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نیز بسیار سنگین و خطیر است.

با توجه به توافق اولیه شورای نگهبان، انتخابات برای تعیین رئیس جمهور جدید در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شود.

بر اساس تقویم مصوب انتخابات ثبت نام نامزد‌ها در روز‌های دهم تا چهاردهم خرداد انجام می‌شود و زمان تبلیغات انتخاباتی نیز از روز ۲۳ خرداد لغایت صبح هفتم تیرماه خواهد بود.

احمدزاده با اشاره به شهادت مظلومانه آیت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب دولت سیزدهم و همراهان وی در سانحه دخراش سقوط بالگرد در تبریر گفت: آیت الله رئیسی پایگذار مکتب خدمت در هر عرصه و صحنه‌ای و مسئولیت‌های گوناگون خود از دوران قوه قضائیه تا خادم الرضا ع و تا ریاست جمهوری بود که با تقدیم جان و شهادت خود این مشی و رفتار مردمی برای همیشه ماندگار شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد : آیت الله رئیسی در مسئولیت‌های خطیر خود در عین اقتدار، اما همواره مظلوم بود و شهادت وی هم در اوج مظلومیت بود.

احمدزاده تصریح کرد: شهید رئیسی در برابر مردم و محرومان جامعه در نهایت تواضع و فروتنی و در مقابله با دشمن و دفاع از حریم و منافع ملت نیز مقتدر و با شکوه ظاهر می‌شد.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی یک ولایتمدار واقعی و تسلیم محض ولایت بود، صادق در گفتار بود و ولایتمداری را در عمل ثابت می‌کرد و مایه افتخار و محبوب ملت و رهبری بود.

وی در بخش دیگری از از مدیران در همه دستگاه‌های مختلف اجرایی استان خواست با قوت و جدیت دستاورد‌ها و اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم و ظرف بیش از ۲ و نیم سال گذشته را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند و با بیان عملکرد و جهاد تبیین نشان دهند که دولت مردمی و انقلابی و رئیس جمهور چگونه و همواره پای مردمف انقلاب و نظام بود.

فیلم / فضای حزن اندوه حاکم بر شورای اداری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار