منتخب مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی : به شهید بهشتی می‌تاختند اما در کجای دنیا حتی به خانواده کسی هم بتازند آنقدر به شهید رئیسی بی‌حرمتی و بی‌تقوایی و بی‌وجدانی کردند که این مظلومیت را به درون خانواده شهید وارد کردند.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۴ 23 May 2024

مراسم پاسداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش شامگاه چهارشنبه در مصلی امام خمینی دهدشت برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید محمد موحد در این مراسم با بیان این نکته که مسیر شهید رئیسی ایثار و شهادت بود، گفت: حادثه شهادت رئیس جمهور از ابعاد مختلف قابل بررسی است. رئیس جمهور عزیز به همراه مسئول دیپلماسی و دیگر همراهان به شهادت رسیدند این یک فراز از این قضیه است.

منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس بیان کرد: جناب آقای رئیسی از شهید بهشتی مظلومانه‌تر زیست و مظلومانه‌تر به لقای حق پیوست. با مروری مختصر به زندگی شهید بهشتی و شرایط آن زمان و امروز نظام و عملکرد شهید رئیسی می‌فهمیم مظلومیت شهید رئیسی قابل مقایسه نبود و نیست.

موحد ادامه داد: به شهید بهشتی می‌تاختند، اما در کجای دنیا حتی به خانواده کسی هم بتازند آنقدر به شهید رئیسی بی‌حرمتی، بی‌تقوایی و بی‌وجدانی کردند که این مظلومیت را به درون خانواده شهید وارد کردند.

وی با بیان اینکه در یک جا شما نمی‌توانید نقطه تاریکی در زندگی شهید رئیسی مشاهده کنید، افزود: آنچه رضای خدا نبود گفتند. ولی ابعاد زندگی او به گونه‌ای بود که به لحاظ همین پاکی و به جهت همین شرایطی که در بدترین شرایط زندگی‌اش را ترسیم کرد و امروز باید رئیس جمهور شهید بعد از این همه جایگاه از آپارتمان معمولی به عنوان ماحصل زندگی اش اشاره کرد.

موحد با اشاره به اینکه شهید رئیسی با دشمنان می‌جنگید و در میادین جنگ و پشتیبانی از رزمندگان حضور داشت، ادامه داد: در قوه قضاییه تحول اقتصادی ایجاد کرد اکثر کارخانجات تعطیل شده و کارگران بیکار شده را به جامعه برگداند امید به آینده را در جامعه کارگری احیا کرد. رئیسی نه تنها به عنوان رئیس قوه قضاییه درخشید در ابعاد مختلف برای کمک به دولت و اقتصاد درخشید.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: به دلیل اینکه هیچ کس نتوانست در زندگی او انگشتی اشاره کند و مطلبی که ضعف او باشد مطرح کند، به نحو مطلوب درخشید و در دوره ریاست جمهوری نام و یاد شهید رجایی را احیا کرد.
وی با بیان این سوال که کجا سابقه دارد کسی در کمتر از سه سال سه بار سفر‌های استانی داشته باشد؟ افزود: عاقب بخیری او با شهادت رقم خورد و راه شهید رجایی را عملا پیمود.

موحد گفت: چه بی‌تقوایی و بی انصافی‌هایی نسبت به شهید رئیسی رقم خورد، اما تکلیفی که رهبری برایش مشخص کرده بود را ادامه داد، رئیسی به عنوان یک طلبه نه تنها در تحول کشور رجایی گونه بود در دیپلماسی توانمند و شایسته با همان اقتداری که رهبری می‌خواست اثبات کرد و حضور سرانی از ۶۰کشور جهان در ایران برای عرض تسلیت مؤید دیپلماسی توانمند شهید خدمت است.

وی ادامه داد: دنیا به این نتیجه رسیده است که جمهوری اسلامی ولایت و رهبری و امامین انقلاب را نهادینه کردند. ملت ایران تمام قد گوش به فرمان رهبر انقلابند.
موحد در پایان گفت: پیام شهید رئیسی به شما این است سعی کنید در انتخابات ریاست جمهوری نام، فکر و اندیشه رئیسی را احیا کنید. گوش به فرمان ولایت باشید. رئیسی دیگری انتخاب کنید گرچه رئیسی استثنا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار