آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌

همزمان با ایام دهه کرامت و با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیران، شکات و شورای‌های حل اختلاف ۳۲ محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲ 26 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان علی عباس فلاحتی مطلق مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان با بیان این خبر افزود: همزمان با دهه کرامت با تلاش مددکاران، شورای حل اختلاف ستاد دیه همکاری و همراهی شکات و تعامل خوب و مطلوب قضات تعداد ۳۲ زندانی شامل یک زن و مابقی مرد از زندان‌های کهگیلویه وبویراحد آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

وی عنوان کرد: زندانیان جرائم غیر عمد بزهکار نیستند بلکه افرادی هستند که بر اثر نداری و یا محکومیت‌های مالی غیر عمد در مؤسسات کیفری استان بسر می‌برند که نیازمند کمک و مساعدت‌های مالی هستند.

علی عباس فلاحتی مطلق گفت: با همکاری مدیریت زندان‌ها و تعامل و حمایت خوب رئیس کل داد گستری و مراجع قضایی سعی شده در مناسبت‌های مختلف تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان‌ها آزاد کنیم.

مدیر عامل ستاد دیه استان افزود: همزمان با ایام میلاد حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ۳۲ نفر از زندانیان با بدهی ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

فلاحتی در ادامه تصریح کرد: با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از شکات آنان اخذ رضایت شده که مابقی از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده ستاد دیه به شکات پرداخت شده است.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار