استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان ویژگی‌های رئیس جمهور شهید و دلیل محبوبیت میان مردم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱ 26 May 2024
دلیل محبوبیت رئیسی از زبان استاندار

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سید علی احمدزاده در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که در مصلی شهر یاسوج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان گفت: پس از این حادثه ناگوار مراسمات مختلفی در جای جای استان برگزار و جمع کثیری از مردم حضور یافتند و به عزاداری پرداختند.

استاندار افزود: مردم نه تنها در استان به عزاداری شهادت شهیدان خدمت پرداختند بلکه جمع کثیری از آن‌ها در قم و تهران حضور یافتند، در مشهد بعد از اینکه خدمت امام رضا (ع) مشرف شدند در مراسم خاکسپاری رئیس جمهور مردمی و انقلابی شرکت کردند و عشق و اردات خود به رئیس جمهور شهید و شهدای همراه را نشان دادند.

وی بیان کرد: امروز هم از طرف نماینده، ولی فقیه در استان و استانداری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت برگزار شد. استاندارعنوان کرد: به فضل الهی خون مطهر شهدای والامقام انقلاب اسلامی را تنومند و قدرتمند می‌کند و درخت انقلاب پربارتر از گذشته به رشد و بالندگی خود ادامه می‌دهد.

احمدزاده با اشاره به اینکه مجالس بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در همه نقاط کشور و استان برقرار است، به تشییع میلیونی رئیس جمهور و سایر شهدای خدمت اشاره و عنوان کرد: آیت الله شهید رئیسی یک مجتهد حوزه علمیه، دست پرورده فق‌ها و علمای بزرگ، یک قاضی عادل و خادم امام رضا بود، کسی که زندگیش را مدیون و مرهون امام رضا می‌دانست.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور لحظه‌ای از مردم غافل نشد و از آن‌ها جدا نبود، شبانه روز برای مردم پای کار بود، این شهید والامقام خستگی را خسته و از پای درآورده بود.

احمدزاده عنوان کرد: آیت الله رئیسی عاشق خدمت به کشور و مردم بود، افتخار می‌کرد که با فقرا و مظلومان نشست و برخواست داشت، روز عید را در کنار بچه‌های بهزیستی بود، در سفر‌های استانی به محروم‌ترین مناطق می‌رفت با مردم مانوس بود مشکلات آن‌ها را می‌شنید و دغدغه مردم را داشت همین ویژگی‌ها هم سبب حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر ایشان و شهدای همراه شد.

استاندار با اشاره به خلوص رئیس جمهور شهید گفت: به رئیس جمهور اشکال می‌گرفتند که دولت زیاد کار می‌کند، اما رسانه‌ای برای بیان خدمات نیست ایشان معتقد بودند داشتن رسانه برای تبیین اقدامات کار خوبی است، اما آنکس که ما را بالا می‌برد خداوند است و همه دیدند خداوند چگونه وی را در نزد ملت عزیز کرد.

استاندار بیان کرد: در مراسم تشییع رئیس جمهور جمعیت کم نظیری در تاریخ انقلاب و بی نظیری در دنیا حضور یافتند که تلاش بی وقفه آیت الله رئیسی تصویری ماندگار از ایشان ساخت که در اذهان مردم ایران جاودانه است.

وی گفت: در همین استان کهگیلویه و بویراحمد مردم با عمق جان عزادار این شخصیت محبوب بودند. احمدزاده با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده گفت: به برکت خون شهیدان کشور مدار ترقی و پیشرفت را ادامه خواهد داد و امیدواریم در آینده مردم فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که ادامه دهنده راه و تفکر شهید رئیسی باشد.

استاندار خدمت بی منت، ایمان، اخلاص، توجه به محرومان و توجه به جبهه مقاومت را از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور خواند و عنوان کرد: بدون شک مردم، جوانان و نوجوانان ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهیدمان خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار