ناگفته‌های یکی از سفر‌های خاص رئیسی + فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که خود شخصا در کنار رئیس جمهور در سفر به این مناطق حضور داشت، جزئیات جدیدی از آنچه که در ان روز رخ داد را بیان کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ 05 June 2024

یه گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سفر‌های شهید آیت الله رئیسی به استان‌های مختلف همواره با ویژگی‌های خاصی همراه بود چرا که در این سفر‌ها معمولا وی بسیاری از پروتکل‌های خاص سفر مقامات را در مواجهه با مردم کنار می‌گذاشت و شخصا در میان مردم حاضر می‌شد که این نوع اقدامات وی در سراسر کشور ودر هر شرایطی انجام می‌شد.
یکی از خاص‌ترین سفر‌های رئیسی که بازتاب زیادی هم در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت، سفر به منطقه گنجگون و تنگ سرخ شهرستان بویراحمد است که بخش‌هایی از اتفاقات رخ داده در این سفر از رسانه‌ها منتشر شد. اما استاندار کهگیلویه وبویراحمد که خود شخصا در کنار رئیس جمهور در سفر به این مناطق حضور داشت، جزئیات جدیدی از آنچه که در ان روز رخ داد را بیان کرد.
سید علی احمدزاده عصر روز گذشته بازدیدی از سد تنگ سرخ داشت که در حاشیه این بازدید و در نشستی که با مجریان اجرای عنلیات احداث سد داشت، ضمن پیشنهاد نامگذاری این سد به نام شهید آیت الله رئیسی، جزئیاتی از اتفاقات رخ داده در روز سفر آیت الله رئیسی به منطقه گنجگون و تنگ سرخ را بیان کرد که دوربین تابناک کهگیلویه و بویراحمد این خاطرات را از زبان استاندار ثبت کرد.
فیلم / ناگفته‌های یکی از سفر‌های خاص رئیسی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار