همایش پیاده روی خانوادگی و جمع آوری زباله

همایش پیاده روی خانوادگی و جمع آوری زباله به مناسبت روز جهانی محیط زیست در یاسوج برگزار شد .
کد خبر: ۱۱۷۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۴ 07 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همزمان با ۱۷ خردادماه سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه وبویراحمد در ۱۷ خردادماه سال ۱۳۷۳ و روز جهانی محیط زیست همایش پیاده روی خانوادگی ویژه فرهنگیان از ابتدای جاده پارک جنگلی تا قبور مطهر شهدای گمنام یاسوج برگزار شد.
محمد جمالی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این همایش پیاده روی گفت:: در راستای گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان و روز جهانی محیط زیست همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان با همکاری فعالان محیط زیست فرهنگی برگزار شد.
جمالی افزود: بدون تردید برگزاری چنین برنامه‌هایی که با هدف حفظ سلامت خانواده و ترویج فرهنگ زیست محیطی برگزار می‌شود باعث تغییر نگرش‌ها در حفاظت از محیط زیست خواهد شد.
بهامین از فعالان فرهنگی محیط زیست که نقش مهمی در اجرای هماهنگی این برنامه را بر عهده داشت نیز گفت: همه در مقابل محیط زیست به عنوان امانتی الهی مسئولیم و باید با آموزش و فرهنگسازی نقش خویش را در حفاظت از محیط زیست به خوبی ایفا کنیم.
در این همایش پیاده روی شرکت کنندگان ضمن زیارت قبور مطهر شهدای گمنام در حرکتی ارزشمند زیاله‌های ریخته شده در محیط زیست را جمع آوری کردند.
گفتنی است: در پایان این همایش با همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، هیات ورزشی دانش آموزی و فعالان فرهنگی حفاظت از محیط زیست برگزار شد تعداد ۵۰ جایزه شامل لباس ورزشی، عصای کوهنوردی و هدایای نقدی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار