اخبار لحظه ای از محور ارتباطی مسدود شده یاسوج -سمیرم

آغاز عملیات بتن ریزی پل آسیب دیده

مدیر کل راه و شهرسازی از آغاز عملیات بتن ریزی پل آسیب دیده محور یاسوج –سمیرم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ 07 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد راستا گفت : احداث پل دوم بنسجان در مسیر باند دوم یاسوج- سمیرم از سال گذشته شروع شده که دیروز عصر همزمان با خاکبرداری کوله سمت سمیرم بطور ناگهانی بخشی از جسم قدیم راه ریزش کرد که بدون شک در صورت عدم تدابیر لازم می‌توانست احتمال وقوع خطراتی را بهمرا داشته باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره اینکه این محور یکی از محور‌های اصلی ورودی و خروجی شهر یاسوج است افزود: عملیات بتن ریزی این پل با هدف تسریع در تردد مجدد وسایل نقلیه بر روی پل آسیب دیده بنسنجان از ساعتی پیش آغاز شده است.
وی تصریح کرد: عوامل پیمانکار بلا فاصله بعد از ریزش جهت رفع انسداد محور وارد عمل شدند که خاکبرداری، ایمن سازی و قالب بندی را انجام داده و هم اکنون عملیات اجرایی مقاوم سازی زیر جاده قدیم در حال اجرا است.
راستا با اشاره به اینکه هم اکنون در حال بتن ریزی جهت تحکیم هر چه بیشتر خاکریز جسم محور قدیم هستیم، گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته کلیه عوامل اداره راه و شهرسازی و پیمانکار بدون استراحت با هدف رفاه حال مردم جهت استفاده هر چه زودتر از محور مذکور در حال انجام فعالیت هستند.
مدیر کل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد:حداکثر تاسه روز آینده بتن ریزی جهت ایمن سازی و تحکیم ترکیب به اتمام خواهد رسید و عملیات پی سازی پل و کوله‌های خود پل شروع خواهد شد.
راستا خاطر نشان کرد:با توجه به تعطیلات و تردد وسایل نقلیه و به دلیل اینکه این محور جز محور‌های اصلی است، تمام جوانب این اتفاق در نظر گرفته شد و بلافاصله با مدیریت معاون عمرانی استانداری و مدیریت بحران محور مذکور، برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه مسدود شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار