نظارت الکترونیکی بر پاسخگویی روسای واحدهای ثبتی به مراجعین و گفت ، شنود و دیدار مجازی مردمی با هدف سرعت بخشی به صدور اسناد کاداستر زراعی بامدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد برقرار گردید.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ 09 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه به منظور سرعت بخشی در صدور اسناد زراعی و با هدف نظارت بر روند پاسخگویی و تکریم شهروندان توسط روسای واحدهای ثبتی تابعه به صورت برخط در جریان تعامل و شیوه خدمت رسانی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دهدشت قرار گرفت.

سید حشمت الله اکبریان از دریچه سامانه سازمانی متینگ به مدت یک ساعت و به صورت زنده نظاره گر حضور مراجعه کنندگان به اتاق ریاست ثبت اسناد و املاک دهدشت بوده و با 8 نفر از مراجعین گفت و گو چهره به چهره مجازی داشته و ضمن نظرسنجی از نحوه خدمت رسانی سایر کارکنان دستورات لازم را جهت ادامه فرآیند ثبتی مراجعین به صورت آنی صادر نمود.

مراجعین در این گفت و شنود مجازی ضمن ابراز رضایت از شیوه مدیریت و پاسخگویی رئیس واحد ثبتی دهدشت از گفت و گوی آزاد و شیوه ابتکاری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تقدیر و خواستار تداوم این مسیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار