متقاضیان مدارس استعداد‌های درخشان بخوانند

رئیس اداره سنجش و امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی ۲۶ خردادماه است.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ 11 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، یونس محمودزاده افزود : کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی از روز ۲۶ خرداد ماه از طریق   my.medu.ir قابل دریافت است.
وی، گفت:چنانچه داوطلبی برای دریافت کارت مراجعه کرد و با پیام "شما وجه ثبت نام را پرداخت نکرده اید "مواجه شد باید وجه را پرداخت و کارت را دریافت کند.
محمودزاده افزود:دانش آموزانی که کارت ورود به جلسه آن‌ها فاقد عکس بود، لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس اقدام کنند.
وی، گفت:در صورتی که به هر دلیل تا روز آزمون موفق به این کار نشدند، می‌توانند در روز آزمون با یک مدرک شناسایی عکس دار به حوزه امتحانی خود مراجعه کنند تا احراز هویت توسط عوامل حوزه انجام شود و به سالن برگزاری آزمون وارد شوند.
یونس محمودزاده، زمان آغاز  آزمون ورود به پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان راروز پنجشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۰ صبح اعلام کرد و افزود:همچنین زمان آزمون ورود به پایه دهم مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی روز جمعه ساعت ۸ صبح خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار