نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس از روستای «ده شیخ» پاتاوه بازدید و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۱۴۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 13 December 2015

نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس از روستای «ده شیخ» پاتاوه بازدید و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، غلام‌محمد زارعی در جمع مردم این روستا خدمات نظام اسلامی در طول دهه‌های گذشته به ویژه در مناطق محروم را قابل ملاحظه دانست و افزود: امروز بسیاری از زیرساخت های اساسی و ضروری در مناطق روستایی مستقر شده است.

غلام‌محمد زارعی با اشاره به حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم در تمامی صحنه‌های حمایت از نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه اظهار کرد: ملت ایران با تأسی از این فرموده حضرت امام (ره) که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» نشان داده‌اند که درک درستی از واقعیات نظام اسلامی دارند.

زارعی هدف از سفر خود به روستای «ده شیخ» را بررسی مشکلات مردم از نزدیک دانست و افزود: وظیفه و شأن همه مسئولین خدمت بی‌منت به مردم ولایت مدار است.

وی افزود: مسئولین، باید به نیازهای واقعی مردم روستاها توجه کنند و تا حد امکان در رفع مشکلات و بهبود شرایط زندگی آنها بکوشند.
این نماینده مجلس در این بازدید از هزینه کرد مبلغ دو میلیارد تومان از سال ۹۰ تا کنون برای بهسازی طرح هادی روستادی «ده شیخ» خبرداد و گفت: در کمتر از چهار سال گذشته تلاش کردم تا سیمای روستاها را تغییر دهم و مهاجرت به شهر را کمتر کنیم.
زارعی تصریح کرد: خوشحالم که از هیچ تلاش برای مردم دریغ نکردم و امروز عمران و آبادانی را به خوبی در روستاها می‌بینیم.

بر پایه این گزارش؛ دیدار چهره به چهره با مردم، شرکت در مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) و بازدید از پروژه‌های عمرانی این روستا از برنامه‌های سفر نماینده بویراحمد و دنا به «ده شیخ» بود.

IMG_7114IMG_7117
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار