رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ و اقدامات موثر، فرد غرق شده در رودخانه “سپیدار” از مرگ حتمی نجات یافت.
کد خبر: ۱۵۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 02 January 2016
رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ و اقدامات موثر، فرد غرق شده در رودخانه "سپیدار” از مرگ حتمی نجات یافت.

جلال پوران‌فرد افزود: شب گذشته به محض اعلام گزارشی مبنی بر غرق شدن یک نفر در محدوده روستای”امیرآباد بابکان”، از توابع شهرستان بویراحمد سریعاً نیروهای اورژانس پایگاه جاده‌ای سپیدار در محل حاضر شدند و با تلاش عوامل حاضر در محل مرد غرق شده از رودخانه بیرون آورده شد و نجات یافت.

وی با بیان اینکه در این حادثه مرد جوان ۳۰ ساله به دلیل بی‌احتیاطی به درون رودخانه که بر اثر شدت بارندگی پرآب وخروشان شده بود افتاد، اظهار کرد: پس از نجات این جوان از رودخانه، تکنسین‌های اورژانس بی‌درنگ اقدامات درمانی جهت احیاء فرد غرق شده را انجام و برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.

رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها را در پی دارد اضافه کرد: مردم باید از تردد در نزدیک سدها و آب‌بندها و حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند و از جویبارهای به ظاهر آرام دوری کنند و از ورود به جریان پرشتاب آب بدون توجه به قابلیت شناگری که خطر غرق شدن را به دنبال دارد، اجتناب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار