نجات نیا اظهار کرد: توجه به دو حوزه بسیار مهم و اساسی فرهنگ واقتصاد، زیربنای حرکت سیاسی من بوده تا بتوانیم در آینده بسیار مشکلات را در حوزه انتخابیه حل کنیم.
کد خبر: ۱۸۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 21 February 2016
فرزاد نجات نیا کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام دعوت پاتوق مطالبه‌گری انتخاباتی بسیج دانشجویی استان به دلایل حضور خود در انتخابات اشاره کرد وگفت: باتوجه به نیاز‌ها، اولویت‌هایی که در منطقه برای رفع آن‌ها باید تلاش کرد و داشتن تعاملات موثر در سطح ملی برای رفع محرومیت پا به میدان انتخابات گذاشتم.

نجات نیا اظهار کرد: توجه به دو حوزه بسیار مهم و اساسی فرهنگ واقتصاد، زیربنای حرکت سیاسی من بوده تا بتوانیم در آینده بسیار مشکلات را در حوزه انتخابیه حل کنیم.

وی که سابقه حضور در شورای شهر دهدشت را دارد در مورد وظایف یک نماینده ابراز کرد: وظیفه نماینده قانون گذاری و نظارت است که در کارهای اینچنینی در شورای شهر تجربه موفق داشته‌ام و با بسیاری از مشکلات مردم آشنایی دارم و می‌توانم برای رفع مشکلات آن‌ها در سطح شهرستان‌ها با توانایی و امکانات بیشتر بپردازم.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ خود را فردی علمی و فنی دانست و گفت: با بخش‌های مختلف همچون بودجه، بخش‌های خصوصی، سرمایه گذاری و رفع محرومیت آشنای دارم و تمام توان خود را در این راستا انجام می‌دهم.

وی با اشاره به ضعیف بودن توسعه اقتصادی در استان گفت: توسعه اقتصادی در استان با توجه به سرشار بودن بسیاری از مناطق استانمان و داشتن نیروهای انسانی بسیار توانمند بسیار ضعیف است که توجه اساسی در این زمینه‌ها در برنامه‌های من وجود دارد.

چشم‌ها را باید شست جور دیگر باید دید

وی راه حل برون رفت از عقب افتادگی اقتصادی را اینگونه شرح داد: باید در عرصه کار، اشتغال و اقتصاد فرهنگ سازی شود و مردمان ما به گونه‌ای دیگر به اشتغال نگاه کنند و آن را فقط اشتغال دولتی نبینند.

نجات نیا در ادامه افزود: باید ارتباط بین دانشگاه و صنعت اتفاق بیفتد تا مشکلات تئوری بودن دورس و نبود اشتغال حل شود.

وی به شکل گیر تعاونی‌ها، ایجاد شغل‌های زودبازده، جلوگیری از برون رفت آب، فراهم کردن امکان ورود سرمایه گذار به استان، معافیت‌های مالیاتی و گمرکی را دیگر برنامههای رفع رکود اقتصادی و عدم اشتغال دانست.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ گفت: نماینده به عنوان قانون گذار با هم افزایی دیگر نمایندگان استان و متناسب با نیاز‌های موجود باید تلاش کند تا این مشکلات در سطح استان حل شوند.

وجود دو قطبی قدرت و ثروت درکهگیلویه بزرگ مانع از انتخاب اصلح می‌شود

نجات نیا موفق نبودن برنامه‌های یک کاندیدا را بسته به شرایط نادرست انتخاب دانست و گفت: باید به نیروهای جوان و مدیران ملی پرداخت تا بتوان موفق بود الان درکهگیلوه وبزرگ دو قطبی قدرت و ثروت وجود دارد که اجازه انتخاب افراد اصلح با برنا مه‌های مشکل گشا را می‌دهد.

وی افزود: دوقطبی چپ و راست در حوزه انتخابیه ما وجود ندارد و این دو قطبی قدرت و ثروت است که تعیین کننده است د راین حال تکثر در جریان اصول گرایی یقیناً منجر به شکست خواهد شد.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی که انقلاب استضعاف ستیزی بود و بدنبال کمک به مردم مستضعف برای خروج از فقر و محرومیت بوده نمی‌توان با اشرفی‌گری و راه انداختن کاروانهای تبلیغاتی پیام انقلاب را به مردم رساند.

شعار توخالی کاندیداهای اشرافی برای مبارزه با فقر

وی خاطر نشان کرد: کسانی که چندین ماشین گران قیمت اجاره کرده‌اند و حرف از نابود کردن سوء تغذیه، فقر، محرومیت مردم و تلاش برای رفع آن‌ها می‌رانند دروغ گویند و فقط شعار توخالی می‌دهند و ما بر‌ای نابود کردن و رسوا کردن این شرایط پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ایم.

مجلس نهم هزینه کمی برای نظام داشت اما در مواردی همچون برجام کم کاری شد

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: مجلس نهم مجلس خوب و فعال بود و نسبت به برخی مجالس هزینه‌های کم تری بریا نظام داشتند اما در مواردی همچون برجام کم کاری بسیاری صورت گرفت.

وی افزود: شاید اشکال بزرگ قبل از تصویب برجام بود که مجلس را در کار انجام شده قرار دادند که نمایندگان بدون بررسی بیشتر و دقت در متن برجام آن را تصویب کردند در صورتی که اگر بررسی دقیق انجام شده بود مقام معظم رهبری ۹ شرط را مطرح نمی‌کردند.

وی در پایان افزود: مجلس باید در رابطه با سیاست خارجی و برجام فعال‌تر می‌بود اما بیشتر از موضع انفعال خود را نشان داده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سرمست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
نجات نیا برو مداحیتو بکن شمارو چه به سیاست .بچه.هنوز دهنت بوی شیر میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
نجات نیا؟؟؟ خخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار