کد خبر: ۲۱۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 23 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان، اظهار داشت: انسان با تقوا نزد خداوند متعال و سبحان پاداش بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه انسان با رعایت تقوا با خداوند متعال و سبحان ارتباط نزدیک و خوبی برقرار می‌کند، عنوان کرد: رعایت تقوای الهی سبب نجات انسان در دنیا می‌شود.

امام جمعه گچساران با اشاره به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام‌گذاری شده است، تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است.

حجازی با تأکید بر اینکه دولت باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کند، گفت: دولت نه در شعار بلکه در عمل باید به اقتصاد مقاومتی توجه جدی داشته باشد.

وی تصریح کرد: همه مسئولان باید برای اجرای شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام‌گذاری شده، تلاش و همکاری کنند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه همه مسئولان اجرای شعار امسال را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: پیشرفت کشور با تلاش همگانی انجام می‌گیرد.

حجازی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ در کشور است، گفت: آمریکا یک شیطان بزرگ بوده و خیرخواه ملت ایران اسلامی نیست.

وی با تأکید بر اینکه باید جلوی نفوذ دشمنان در کشور گرفته شود، تصریح کرد: الحمدالله اقتدار ایران اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار