هر چه به روزهای اعلام نتایج تایید صلاحیت ها ، نزدیکتر می شویم ، تحرک نیروهای سیاسی استان در قالب دو طیف عمده ی سیاسی رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است .
کد خبر: ۴۱۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 19 April 2017
هر چه به روزهای اعلام نتایج تایید صلاحیت ها ، نزدیکتر می شویم ، تحرک نیروهای سیاسی استان در قالب دو طیف عمده ی سیاسی رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد . شب گذشته مرکز استان شاهد تحرک و نشست هایی از طرف دو طیف عمده ی سیاسی استان بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اعضای شورای مرکزی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب ، شب گذشته با آیت الله ملک حسینی دیدار کردند.
 
از محتوای این نشست ، خبری اعلام نشده است ، اما به نظر می رسد با توجه به نزدیکی اعلام تایید صلاحیت ها و شروع تبلیغات انتخابات ، جریان های سیاسی ، فعالیت های خود را در دیدار با مسئولین و شخصیت های مهم استان و همچنین جلسات درون گروهی شدت بخشیده اند.
این در حالی است که شب گذشته ، برخی نخبگان اصلاح طلب بویراحمدی هم میزبان رئیس ستاد روحانی در استان بودند.(اینجا) از این جلسه هم محتوای خاصی اعلام نشده است و به صورت کلی هدف از تشکیل نشست را ترغیب مردم به حضوری پرشور در پای صندوق های رای عنوان کرده اند.
 
تحرک سیاسی دو طیف سیاسی عمده ی استان / جمنایی ها به دیدار آیت الله ملک حسینی رفتند + تصاویر 
 
مطمئنا در روزهای آینده و به خصوص هرچه به زمان اعلام نظر شورای نگهبان ، در خصوص تایید صلاحیت ها نزدیکتر می شویم ، فعالیت های این چنینی دو جریان عمده ی سیاسی استان و کشور شدت بیشتری خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار