فرمانده سپاه فتح در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
سردار خرمدل : ما از لحاظ نیرو هیچ محدودیتی نداریم . باید با افزایش تست ها در همه مناطق چه شهر و چه روستا به ویروس حمله کرد.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 31 December 2020


با اجرای طرح شهید سلیمانی روشی نو و ابداعی با حضور میدانی نیروهای بسیجی و بهداشتی در جهت کنترل ویروس کرونا و مدیریت فضای پیرامونی متاثر از این ویروس در سطح معیشت و تبعات اجتماعی آن اجرا شد .

فرمانده سپاه فتح استان در خصوص جزئیات این طرح و لزوم تلاش های بیشتر برای کنترل بیماری از آمادگی کامل بسیج و سپاه برای تزریق بیشتر نیرو برای اجرای دقیق تر و موثرتر آن سخن گفت .

سردار حمید خرمدل در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پیشنهاد خود به استاتدار و ستاد مقابله با کرونا گفت : از نظر ما اجرای طرح شهید سلیمانی نشستن در درمانگاه و تست گرفتن برای مقابله با ویروس نیست بلکه باید با همه توان به آن حمله کنیم .

سردار خرمدل افزود : ما از لحاظ نیرو هیچ محدودیتی نداریم . باید با افزایش تست ها در همه مناطق چه شهر و چه روستا به ویروس حمله کرد.

فیلم / باید به ویروس کرونا حمله کرد نه دفاع

سردار خرمدل در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به سوال تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : ارزیابی خود وزارت بهداشت از سراسر کشور نشان از موفقیت طرح بوده و نتایج شگفت انگیزی هم داشته است ضمن اینکه تجربه این مدت نشان داده که نمی شواد اعتماد کرد و باید مراقبت ها را بیشتر کرد.
وی با اشاره به گزارش وزیر بهداشت افزود : جلسه این هفته با حضور فرمانده سپاه و وزیر در جهت بررسی نتایج اجرای طرح شهید سلیمانی برگزار شد که گزارش وزیر نشان دهنده اتفاقات خوبی است که با اجرای این طرح رخ داده است .
هیچ تجمعی در مجموعه سپاه نداریم
سردار خرمدل گفت : در شرایط فعلی ، ضمن کنترل تجمعات باید به خانواده ها هم آموزش داده شود و فرهنگ‌سازی شود که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و در تجمعات مانند مراسمات عروسی و تشییع شرکت نکنند .
وی افزود : امروز به همه مجموعه های زیر مجموعه سپاه فتح ابلاغ کردیم هیچ تجمعی وجود نداشته باشد و منع کردیم و همین امروز هم ابلاغ کردیم .
فرمانده سپاه فتح گفت : یکی از اهداف طرح شهید سلیمانی توجه به بحث معیشت مردم است که از هفته آینده به صورت هدفمند وارد عملیات اجرای این بخش از طرح می شویم و افراد واقعا نیازمند و متضرر از ویروس را مورد حمایت قرار می دهیم و خبری از توزیع فله ای و بی هدف نخواهد بود.

فیلم / سپاه خست نیرو ندارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار