آغاز مرحله سوم طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی از امروز شنبه و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 16 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ مسعود مثنوی افزود : بر اساس این طرح ملی علاوه بر حمایت، مراقبت و نظارت در بحث بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی لازم در زمینه واکسیناسیون مردم استان نیز انجام شده است. 
وی افزود: ۱۳ سالن ورزشی و مرکز درمانی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد آماده ارائه خدمات در مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی برای واکسیناسیون مردم استان این است. 
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۸۰ نفر در مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی در این استان به طور مستقیم با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان همکاری دارند. 
سرهنگ مثنوی عنوان کرد: آموزش‌ های لازم برای واکسیناسیون مردم کهگیلویه و بویراحمد در مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی با حضور جمعی از بسیجیان استان در قالب یک نهضت همگانی آغاز شده است. 
وی ابراز داشت: رزمایش کمک های مؤمنانه نیز در کنار مرحله سوم طرح ملی شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد به منظور توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان این استان با جدیت ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار