پس از ماه‌ها کش و قوس، بالاخره نفر اول انتخابات شورای شهر دهدشت به جمع اعضای شورا باز خواهد گشت.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 12 October 2021

سید جلال داورپناه منتخب اول شهردهدشت که توسط هیات نظارت مرکزی بلاتکلیف بود با حکم دیوان عدالت اداری کشور به شورای اسلامی شهردهدشت باز خواهدگشت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سیدجلال داورپناه گفت; ضمن سپاس ازخداوندمتعال که توفیق خدمت مجددبه خلق رابه بنده داده تاباعملکردمثبت خود درشهردهدشت بتوانم به اعتماد همشهریانم پاسخ مثبت بدهم. 

داور پناه افزود ؛ شهر سیاست زده دهدشت جایی برای خطاو ازمون ندارد وهمه باهم در کنار هم ثلاث و بویراحمد ، چپ و راست باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم ازاین بن بست خارج شویم. 
سید جلال داورپناه خاطر نشان کرد ؛تمام بدبختی این شهر دو گانگی و بر هم زدن فضای سیاسی هست که باعث عقب افتادن شهرمان گردیده است.
داورپناه ، گفت :برای پست و مقام به شورا بازنگشتم هدفم فقط خدمت وابادانی شهردهدشت خواهدبود. 
داورپناه اظهار داشت ؛حقوق چهارسال اینده شورای خود را به خانواده کارگر شهرداری پرداخت خواهم نمود که به دلیل فقر مالی ، تنها سوختن را برای پایان زندگی انتخاب کردند .
وی خاطر نشان کرد ؛هیچ دلیلی نمی ببنم که فضای شورا و شهرداری که همه مردم شهربه طوریکسان ازان استفاده میکنندبه سمتی هدایت شود که لطمه به شهر بزند.
سید جلال داورپناه در پایان گفت :تنها راه نجات شهرداری دهدشت درامدزایی است و ایده های خوبی برای این کار دارم  و دست تمام نخبگان ودلسوزان شهررا به گرمی می فشارم واز همه این عزیزان تقاضای همکاری و ارایه پیشنهاد دارم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار