پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد که نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱ 19 October 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کانال تلگرامی دولت بهار از پیام محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسبق پس از بازگشت از امارات خبر داد. احمدی‌نژاد برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ در سفری ۵روزه به دبی سفر کرده بود.
او پس از رسیدن به تهران در پیامی اعلام کرد که گزارش کاملی از این سفر را منتشر می‌کند. احمدی‌نژاد در بخشی از پیامش نوشت: اهمیت نمایشگاه اکسپو، اهمیت حضور ایران، پیام ملت ایران و آرمان‌هایی که ملت ایران همیشه دنبال می‌کرده و ارتباط آن با اهداف این نمایشگاه را ان‌شاءالله تشریح خواهم کرد. او همچنین در این پیام که در کانال تلگرامی دولت بهار منتشر شده است اعلام کرد که برنامه سفرش در ابتدا برای سه روز برنامه‌ریزی شده بود، بعدا دوستان بررسی کامل‌تری کردند و دیدیم که در طول سه روز نمی‌توانیم برنامه‌های پیش‌بینی شده را اجرا کنیم، در نتیجه تبدیل به سفر پنج روزه شد و الان سفر به پایان رسیده است.
در همین حال به گزارش خبرآنلاین به نقل از تازه‌نیوز، پلیس امارات با تذکر جدی به محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد که نمی‌تواند امنیت او را در این کشور تامین کند. این سایت همچنین از نیمه تمام ماندن سفر محمود احمدی‌نژاد به امارات به دلیل توصیه مسوولان این کشور خبر داده است.
منبع: دنیای اقتصاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار