مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: شب فرهنگی در قلعه والی ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 25 September 2015
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: شب فرهنگی در قلعه والی ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام ،عبدالمالک شنبه‌زادهبااعلام این خبرگفت : 20 درصد تخفیف واحدهای اقامتی به مناسبت هفته گردشگری در استان ایلام اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: با توجه به فرارسیدن هفته گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام برای اجرای برنامه‌های متنوعی برای این مدت اقدام کرده است.

شنبه‌زاده تصریح کرد: برگزاری همایش به مناسبت هفته گردشگری، تقدیر و تشکر از افراد برجسته گردشگری، نظارت کارشناسان بر برنامه و اجرای آنها در روز گردشگری، تبلیغات محیطی در تمام ورودی‌های شهر و شهرستان‌ها با همکاری شهرداری، تهیه بسته‌های تبلیغاتی و پخش در مدارس و ... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: دیدار با امام جمعه، برگزاری شب فرهنگی در قلعه والی، هماهنگی برای نواختن زنگ گردشگری در یکی از مدارس استان، برگزاری جشنواره برداشت برنج عنبربو در شهرستان سیروان و بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: برگزاری تور طبیعت‌گردی رایگان با همکاری دفاتر خدماتی گردشگری مسافرتی به منظور آشنایی با جاذبه‌های گردشگری استان، برگزاری نقاشی کودکان با همکاری کانون پرورشی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته گردشگری استان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، مکاتبه با تمام واحدهای اقامتی استان برای اعمال تخفیف 20 درصدی به گردشگران در طول این ایام و اجرای برنامه در رادیو و تلویزیون استانی و ملی به مناسبت هفته گردشگری را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این ایام دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار