مدیرکل اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در طراحی جدید 43 خط قبلی به 10 کریدور اصلی و 6 کریدور خطی تغذیه کننده تقسیم شده که با سرفاصله‌های زمانی کمتر از 15 دقیقه تعریف شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 25 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیرعباس صفوی با اشاره به طرح تحول در شبکه خطوط اتوبوسرانی در قم گفت: با اجرای این طرح جدید پوشش خطوط اتوبوسرانی از 62 درصد به 95 درصد در کل شهر رسیده است.

وی بیان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که با اجرای این طرح توانستیم کل شهر را زیرپوشش خطوط اتوبوسرانی قرار دهیم و از این طریق خدمت‌رسانی کنیم.

مدیرکل اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: در طرح جدید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که خیابان‌های بلوار عطاران، بوعلی، 15 خرداد و میثم به شبکه خطوط اتوبوسرانی قم اضافه شده است.

صفوی بیان کرد: در طراحی جدید 43 خطوط قبلی به 10 کریدور اصلی و 6 کریدور خطی تغذیه کننده تقسیم شده که با سرفاصله‌های زمانی کمتر از 15 دقیقه تعریف شده است.

وی بیان کرد: حداقل ناوگانی که برای هر خط پیش بینی شده 15 دستگاه بوده که در برخی از خطوط به 22 دستگاه هم رسیده است.

مدیرکل اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: بسیاری از این خطوط محدود به 6 دستگاه بود و خدمات‌رسانی مناسبی نداشت که با طراحی جدید به وضعیت مطلوبی رسیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار