مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از معرفی برگزیدگان جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت، در عمارت تاریخی نورمهال شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 31 October 2021
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از معرفی برگزیدگان جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت، در عمارت تاریخی نورمهال شهر همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان همدان محسن جعفری نژاد گفت: آئین اختتامیه این جشنواره اوایل هفته آینده با حضور مدیران، مردم، هنرمندان و نمایندگان رسانه‌ها در محل نگارخانه هنر و رسانه در فضای پارک پرواز منطقه اعتمادیه و در جوار عمارت تاریخی نورمهال برگزار می‌شود.

جعفری نژاد ادامه داد: ضمن معرفی سه نفر برگزیده جشنواره، نمایشگاه و فروشگاه آثار نقاشی ارسال شده به این رویداد هنری و محیط زیستی نیز برپا خواهد شد و ۱۰۰ اثر نقاشی با ابعاد ۲۰ سانتی متر در ۲۰ سانتی متر در انواع سبک‌ها و تکنیک‌ها با موضوع محیط زیست و طبیعت در معرض بازدید عمومی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: این جشنواره از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان و با همکاری دانشگاه بوعلی سینا همدان، معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، شرکت صنایع غذایی سحر، خبرگزاری ایسنا، نشریه همدان نامه و بنیاد غیر دولتی مهر پایدار با هدف تزریق فضای نشاط و سرزندگی در شهر همدان، توجه به اقتصاد هنر، استفاده از هنر نقاشی به مثابه یک رسانه برای القای مفهوم حفظ محیط زیست، پیوند هنر و محیط زیست برای افزایش توجه عمومی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از روز شنبه ۱۵ آبان ماه الی جمعه ۲۱ ابان از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر میزبان حضور علاقمندان ماست ضمنا مبلغ خرید هر اثر هنری دویست هزار تومان تعیین شده که ارزش ذاتی اثر نبوده بلکه در جهت حمایت از خرید آثار هنری توسط هنرمندان همکار در برگزاری جشنواره تعیین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار