مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره):
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد ۳۴۸ میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون در زمینه توسعه زیر ساخت های روستایی و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان هزینه کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ 06 November 2021

۳۴۸ میلیارد ریال برای توسعه روستاهای کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،شایان نادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبارات در زمینه آبرسانی به ۱۷۲ روستا و ۱۵ طرح در زمینه زیر ساخت های جاده ای مناطق روستایی و محروم هزینه شده است.

وی بیان کرد: ۴۰ طرح آبرسانی از سال گذشته تاکنون در روستاهای این استان اجرا شده یا در دست اجراست که با بهره برداری از آنها مشکل آب آشامیدنی ۱۷۲ روستای این استان برطرف خواهد شد.

نادری اظهار داشت: ۲۰۴ کیلومتر لوله گذاری، پنج هزار متر مکعب مخزن آب، ساخت یک حلقه چاه و بهسازی پنج رشته چشمه برای اجرای این پروژه ها انجام شد.

وی تصریح کرد: آبرسانی به این روستاها و مناطق محروم استان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه در برداشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع آبرسانی به پشته زیلایی، دیشموک، اسلام آباد جلیل، سرفاریاب، باشت، امامزاده شاه حمزه و لوداب از مهمترین طرح های آبرسانی این ستاد در سال گذشته تاکنون بوده است.

نادری ابراز کرد: بیش از ۱۵ پروژه در حوزه راه و شهرسازی در مناطق روستایی و محروم این استان با اعتباری بیش از ۱۳۸ میلیارد ریال اجرا شد.

وی افزود: این طرح ها در قالب راه روستایی در منطقه دیشموک، زیلایی، مارگون، لوداب و کهگیلویه اجرایی شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای این تعداد طرح راهسازی بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی اجرا و احداث خواهد شد.

نادری اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه های مختلف رسالت های گوناگونی دارد که توانمند سازی از مهمترین آنهاست.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سه هزار میلیارد ریال تاکنون در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان دربخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار