کد خبر: ۱۰۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 26 September 2015
 تابناک بوشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: حامیان ایتام استان بوشهر ۴.۵ میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت خود پرداخت کردند.

 احمد لطفی ظهر امروز در نشست با حامیان ایتام استان بوشهر با بیان اینکه حمایت از ایتام یکی از برنامه‌های مهم این نهاد است اظهار داشت: مردم دیندار استان بوشهر درتمام عرصه‌ها در کمک به نیازمندان تلاش می‌کنند که در حوزه رسیدگی به ایتام نیازمند خدمات قابل توجهی به این افراد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از برجسته‌ترین طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است تصریح کرد: این طرح که در رسیدگی به ایتام نیازمند اجرا می‌شود برگرفته از سیره امام علی (ع) است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه 8هزار و561حامی از ایتام استان بوشهر حمایت می‌کنند افزود: 8 هزار و 561 نفر حامی طرح اکرام و محسنین هستند که 3 هزارو 48 فرزند  یتیم و نیازمند را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ یتیم نوازی و دستگیری از نیازمندان امسال شاهد افزایش کمک‌ها به این خانواده‌ها هستیم.

لطفی با بیان اینکه یک فرد خیر و نیک اندیش در ماه گذشته حمایت خود را از 55 یتیم بوشهری اعلام کرد  گفت: در این راستا  با آغاز سال تحصیلی جدید یکی از حامیان برای تامین بخشی از نیازمندی‌های تحصیلی دانش آموزان مددجوی استان بوشهر در مقاطع مختلف تحصیلی تعداد 58 بسته لوازم التحریر جمعا به ارزش 30 میلیون ریال به ایتام سادات اهدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: حامیان ایتام استان بوشهر در ماه قبل بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون  ریال به ایتام تحت حمایت خود کمک کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار