آن گونه که نماینده اسبق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مورد آن احساس خطر کرده و توصیه ای خطاب به نماینده فعلی این چهار شهرستان دارد.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 28 November 2021

مشکل آب همانگونه که سال ها است تذکر داده می شود، بی شک از مشکلات مهم سال های آینده است چیزی که اکنون هم نشانه های آن ظاهر شده است. 
استفاده بهینه از منابع آبی یکی از دغدغه های سیاست گذاران است از جمله لزوم مهار روان آب و سیلاب ها که البته به نظر می رسد میزان هوش ، ذکاوت و اقتدار سیاسیون به خصوص نمایندگان مجلس می تواند نقشی موثر در کسب رضایت و اعتبار از مسئولین در تحقق آن ایفا کند. 
آن گونه که نماینده اسبق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مورد آن احساس خطر کرده و توصیه ای خطاب به نماینده فعلی این چهار شهرستان دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در متنی به نماینده کهگیلویه توصیه ای نوشت;

علاج واقعه پیش از وقوع، حضرات نمایندگان استان مخصوصا آقای موحد بعضی نمایندگان شهرستان های همجوار ما می خواهند از آب گل‌ آلود مسئله آب در کشور ماهی غرض آلود خود را بگیرند مخصوصا نماینده بهبهان که اصالتا بهبهانی نیست بلکه بچه یکی از روستاهای اطراف لنده می باشد و دارد فتنه انگیزی می کند تا مردم کهگیلویه بزرگ را تحریک کند تا باز شاهد تکرار حوادث اصفهان و شهر کرد باشیم.

سد آبریز یا مارون ۲ حق مسلم مردم ماست و هیچ ضرری برای پایین دست ندارد.

آقایان نمایندگان دست از این چنینش پست ها بردارید، نه پست ها به‌ پست داران وفا می کنند و نه پست داران به شما نمایندگان بنده در دوره ۸ ساله به ۴۷۵ نفر پست دادم هیچکدامشان وفادار نماندند عوض اینکه به اجداد طاهرین قسم بدهید و عمامه را برای پست گرفتن دیگران به زمین بکوبید بروید سراغ کارهای کلان و زیر بنایی حوزه انتخابیه تا حسنه جاریه داشته باشید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصوری از دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
برو دنبال کارت آدم ......' ' مگه یاد رفته دوران خودت مثل حکومت سلطان و شبان بود ' ' حالا شدی نصیحت کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار