نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس با اشاره به مطالبات پرستاران گفت: خوشبختانه با دستور رئیس‌جمهور مطالبات پرستاران در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد. مجلس شورای اسلامی نیز به نوبه خود پیگیر این مطالبات خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 13 December 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حسین حسین‌زاده نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس، ایمانیه استاندار فارس و نجابت قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های کادر درمان، روز پرستار را به پرستاران تبریک گفتند.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوزدر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، پرستاران متحمل زحمات و سختی‌های فراوان شدند. مجاهدت‌های کادر درمان و پرستاران در دو سال گذشته فراموش ناشدنی است و باید آن تلاش‌ها با تولید آثار هنری ثبت و ماندگار شود.

وی با اشاره به مطالبات پرستاران گفت: خوشبختانه با دستور رئیس‌جمهور مطالبات پرستاران در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد. مجلس شورای اسلامی نیز به نوبه خود پیگیر این مطالبات خواهد بود.

حسین‌زاده یادآور شد: در این دیدار از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت علی‌ اصغر (ع) شیراز نیز بازدید بعمل آمد و از همین رو در این دیدار افزایش تعاملات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش در دستور کار قرار گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار