غلامرضا صنعتگر:
تابناک- غلامرضا صنعتگر هنرمند محبوب ارزشی استان و کشور در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با دبیر و معاون ستاد دیدارکرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 14 December 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، صنعتگر پیرامون مشکلات و معضلات هنرمندان و عدم همکاری مسئولان استان گلایه شدیدی داشت و افزود: هنرمندان هرمزگانی با اینهمه توان و استعداد مظلوم واقع شدند و بسیاری از آنان دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و کسی به فکرشان نیست؛ نه تنها در حوزه هنرمندان بلکه در بسیاری از حوزه ها استان هرمزگان از دیگر استان ها فاصله بسیار زیادی دارد که این نشان از عدم اتحاد و دغدغه مند نبودن مسئولان استان است و بیش از این از صبر و نجابت مردم شریف هرمزگان سوءاستفاده نکنند.

زیبنده هرمزگان نیست با وجود اینکه قطب اقتصادی کشور است، رتبه اول فقر و فلاکت و گرانی در کشور باشد.

در ادامه حجت الاسلام دکتر کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ضمن حمایت از جامعه هنرمندان و گلایه های این هنرمند محبوب ارزشی استان و کشور افزودند: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بعنوان یک نهاد نظارتی و مطالبه گر، حامی مطالبه گران در تمامی عرصه ها و نیز عرصه هنرمندان می‌باشد و دغدغه‌های بحق آنان را از مسئولان مربوطه مطالبه و تا حصول نتیجه مطلوب دنبال می‌کند.

در پایان نیز حجت‌الاسلام دکتر کریمی از حضور غلامرضا صنعتگر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان و بیان صریح گلایه ها از ایشان تقدیر و تشکر کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار