مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند، عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر ، و یک قبضه سلاح شکاری به کار رفته در تیراندازی را کشف و‌خودروی عامل تیراندازی نیز توقیف شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 16 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: در پی وقوع ۲ فقره تیراندازی به درب منازل اهالی، دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت : مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند، عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر ، و یک قبضه سلاح شکاری به کار رفته در تیراندازی را کشف و‌خودروی عامل تیراندازی نیز توقیف شد.

جمشیدی ادامه داد: فرد دیگری که در یکی از روستاهای اطراف شهرستان بهمئی تیراندازی کرده بود،توسط ماموران انتظامی دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی اظهار داشت: مخلان نظم عمومی بدانند که آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است و اگر خطا و یا جرمی مرتکب شوند در کوتاه ترین زمان ممکن با آنها برخورد قاطع خواهد شد و هیچ مکانی برای آنها امن نخواهد بود.

جمشیدی در پایان از همکاری مردم در کمک به برقراری امنیت در شهرستان بهمئی تقدیر تشکر کرد و گفت : مردم عزیز بدانند، نیروی انتظامی با جدیت و قاطعانه پیگیر عاملین مخل نظم و امنیت در سطح شهرستان است و بدون مماشات با همه آنها برخورد قانونی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار