گوشه هایی از خطبه های نماز جمعه برخی از نقاط استان
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 18 December 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها بر تبیین شخصیت والای این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و از نهاد‌های فرهنگی و دینی خواست در شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها به عنوان الگویی کامل به ویژه برای نسل جوان تلاش کنند.

**********************************************************************


امام جمعه اشکنان هم با اشاره به فرا رسیدن دهه فاطمیه بر الگوپذیری از مرام و مکتب حضرت زهرا سلام الله علی‌ها تاکید و آن حضرت را الگویی شایسته برای همه آزادگان جهان ذکر کرد.

 

************************************************************************
شیخ انصاری امام جمعه اهل سنت اوز گفت: اهل سنت به اهل بیت محبت خاصی دارند و احترام به آن‌ها را واجب الهی می‌دانند، زیرا خداوند در قرآن از نجابت و پاکی اهل بیت خبر داده است.

 

**************************************************************************
حجت الاسلام رئیسی زاده امام جمعه بخش سده با اشاره به سفر اخیر استاندار فارس به این بخش گفت با توجه به درخواست‌ها و مطالبات مردم  توجه ویژه به رفع مشکلات مردم این بخش در اولویت کار مسولان اجرایی قرار گیرد. امام جمعه بخش سده  ایجاد اشتغال، توجه به صنعت گردشگری و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی را از مهمترین خواسته‌های مردم در سفر استاندار به بخش سده بیان کرد.

 

****************************************************************************
و حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان به موضوع بودجه دانشگاه دولتی استهبان اشاره و از اینکه وزارت علوم بودجه این دانشگاه را زیر مجموعه‌ی شهرستان دیگری در استان فارس قرار داده انتقاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار