بزرگواری:
وقتی که رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام می‌کند که بازدید از پارچین رسمی بوده و از بخش‌هایی از آن برای آزمایش نمونه‌برداری شده، چرا دولتمردان و سخنگوی تیم هسته‌ای با ابهام با مردم سخن گفته و ادعا می‌کند که بازدید آمانو تشریفاتی بوده است؟!
کد خبر: ۱۰۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 27 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدنماینده کهکیلویه و بهمئی در مجلس نسبت به ادعای دولتمردان که بازدید آمانو از پارچین را تشریفاتی اعلام کردند، انتقاد کرد.

محمدعلی بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی با تسلیت شهادت جمعی از حجاج ایرانی در فاجعه منا، اظهار داشت: وقتی که رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام می‌کند که بازدید از پارچین رسمی بوده و از بخش‌هایی از آن برای آزمایش نمونه‌برداری شده، چرا دولتمردان و سخنگوی تیم هسته‌ای با ابهام با مردم سخن گفته و ادعا می‌کند که بازدید آمانو تشریفاتی بوده است؟!

وی افزود: شما برجام پر از اشکال را پذیرفته‌اید تا بازرسی و بازدید از این مراکز صورت پذیرد، حال چرا با مردم خود صادقانه برخورد نمی‌کنید؟!

بزرگواری در تذکر دیگری گفت: با توجه به پیگیری فراوان و پرداخت مطالبات قرارگاه خاتم‌الانیباء در رابطه با پروژه پاتاوه-دهدشت، متأسفانه شاهدیم که اجرای این پروژه متوقف شده است، حال وزیر راه باید برای آغاز فعالیت این پروژه که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کهکیلویه و بویر احمد است، اقدام کند.

چندروز پیش خبری در زمینه پروژه جاده پاتاوه - دهدشت تیتر خبرها بود که از طرف سردار هاشمی علت کندی در کار این پروژه کمبود نقدینگی عنوان شده بود.ضمن اینکه عدل هاشمی به احتمال قوی بعنوان کاندید مجلس پیش رو در صحنه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار