سرپرست فرمانداری ویژه دهلران:
معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه دهلران گفت: برای توسعه همه جانبه این شهرستان از ظرفیت همه بزرگان و نخبگان ایلات و طوایف بهره خواهم گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 26 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ لطیف صادقی در آیین تودیع و معارفه فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: من در دهلران نگاه قومی و قبیله ای نداشته و بین اقوام و طوایف تفاوتی قائل نیستم و همه توان و تجربه خود را برای بهره گرفتن از نیروهای توانمند شهرستان و استان در جهت حل مشکلات مردم با توجه به رویکرد دولت سیزدهم بکار می گیرم.

وی افزود: تسریع در انجام پروژه ها، فعالیت های فرهنگی و معرفی ظرفیت ها باعث ارتقا شان و منزلت شهرستان خواهد شد.

معاون استاندار و سرپرست فرماندار ویژه دهلران به اجرای عملیات فتح المبین در دهلران اشاره و تاکید کرد: دهه عملیات فتح المبین بعنوان دهه فرهنگی، هنری، گردشگری و توریستی شهرستان است که می شود از این طریق کشور را با ظرفیت های دهلران آشنا و گردشگر جذب کرد و این اقدام ارزشمند در این شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

صادقی تاکید کرد: برای توسعه شهرستان با هماهنگی بین مدیران و استفاده از ظرفیت نخبگان و شخصیت های برجسته و همه ظرفیت ها تلاش مضاعف خواهم کرد تا گامی در جهت توسعه بیش از پیش این شهرستان بردارم.

وی بر لزوم خدمت صادقانه با توجه به تجارب خود و البته با بهره گیری از حمایت ، هدایت و راهنمایی همه تاکید کرد و افزود: مشاوره و همفکری در حوزه های مختلف نیازمند تدبیر است و بنده به این خصلت مزین هستم و امیدوارم نوکر خوبی برای مردم شهرستان باشم.

معاون سابق استاندار و فرماندار ویژه دهلران نیز در این آیین گفت: خدا را شاکرم که با بهره گیری از همه توان و ظرفیت ها برای مردم این شهرستان خدمت کردم.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات و کارهای عمرانی در شهرستان تاکید کرد: ارتقا شهرستان به فرمانداری ویژه از مطالبات مردم بود که محقق شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار