تابناک- شهردار بندرعباس گفت: همه مشکلات برسر انتصابات ایجاد شده است استیضاح را از یک ماه پیش کلید زده اند ،شورای شهر میگوید در انتصابات دخالتی ندارد اما تا کسی را عزل نصب میکنم سریع واکنش نشان می دهند
کد خبر: ۱۰۱۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 28 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در بیست ویکمین جلسه شورا اظهار کرد: در حوزه عدم توانمندی در حوزه تصمیم گیری در خصوص اوضاع نابسامان شهرداری بندرعباس، کارهای جاری در حال انجام است و مشکلی نیست، حقوق ها به روز پرداخت می شود و از نظر من بحرانی به وجود نیامده است.
وی افزود: در حوزه سیلی که پیش بینی شده نشست های مختلفی با مدیر بحران شهرداری و استانداری برگزاری کردیم و کارها در حال انجام است. همکارانم بیش از گذشته و شبانه روزی در حال تلاش هستند تا خدمات رسانی خوبی به مردم داشته باشیم. درخصوص بی انگیزگی در کارکنان شهرداری ما در حال بررسی هستیم تا بتوانیم به همکاران کمک کنیم. مردم و همکاران به ما می گفتند این شهردار مشخص نیست که تا یک ساعت دیگر هست یا نه اما دیدارهای مردمی خود را دارد.

شهردار بندرعباس بیان کرد: من با تعداد بسیاری از شهروندان دیدار میکنم و در حد توان دغدغه های آنان را برطرف می کنم. درب اتاق من نیز عصرها به روی تمام همکارانم باز است. از اعضای شورا می خواهم با وحدت و همدلی با ما همکاری کنند کارهای بزرگی انجام دهیم و انگیزه را به کارکنان برگردانیم. با یک ماه و ۲ ماه نمی توان همه مشکلات گذشته را حل کرد و در حال تلاش هستیم با برنامه ریزی کارها را پیش ببریم.

وی افزود: در حوزه های خدمات شهری و عمرانی کار به خوبی پیش می رود و نظم و انضباط مالی روی ریل خود در حال حرکت است. در خصوص عدم تغییر تیم حقوقی شهرداری، ما این مسئله را در دستور کار قرار دادیم و این مسئله را پیش گرفتیم تا اتفاقات خوبی در مجموعه حقوقی شهرداری بیفتد. برای تقویت مجموعه حقویقی فکرهایی داریم و با مرور زمان انجام می دهیم.

 

مهدی نوبانی بیان کرد: وقتی کسی را به عنوان سرپرست انتخاب می کنیم خیلی از اعضای شورا می گویند چرا فلانی به عنوان سرپرست  منصوب کردید و زمانی که کسی را عزل می کنیم می گویند چرا عزل کردید و این ها در حالی است که در صحن شورا اعلام می کنند در عزل و نصب ها دخالتی نداریم و عزل و نصب حق قانونی شهردار است  اما با لیست به صورت‌ خصوصی به سراغ ما می آیند.

 

وی افزود: عضو شورا به من می گوید اگر فلانی را مدیر نکنی برایت گران تمام می شود و مدیری را نیز در شهرداری به عنوان خط قرمز خود مشخص می کنند که ما حق جابه جایی آن را نداریم اگر این ها سهم خواهی نیست پس چیست؟ من امروز در بحث عرل و نصب ها با چالش روبرو هستم و همه حاشیه ها  و جریانات هم سر همین انتصابات ایجاد شده است. 


شهردار بندرعباس ادامه داد: درحالی که می گویند طرح سوال به منظور استیضاح انجام نشده است اما ظرف 24 و  ۴۸ ساعت بعد از طرح سوال استیضاح را کلید می زنند که لازم است مردم بدانند بحث استیضاح مربوط به امروز نیست و از یک ماه قبل آغاز در جریان افتاده است و حتی اعضای شورا  شهردار بعدی را هم انتخاب کرده اند و با وی رایزنی هایی انجام داده اند.

وی خاطرنشان کرد: عزیزی به پیمانکاران شهرداری زنگ زده است تا برای اینکه ناکارآمدی شهردار را نشان دهند پروژه ها را تعطیل کنند و از طرفی دیگر تمام اعضای شورا به مدیران شهردارس دستور می دهند و از آن ها کار می خواهند و از جانب شهرداری در بازدیدها به مردم قول می د هند.



انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار