تابناک-عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:مالک این صحن مردم هستند و نباید کاری کنیم حب دنیا، حب ریاست و جاه طلبی ما را دچار نفرین بد مردم کند.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ 28 December 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛حجت الاسلام عبدالرضا حیدری، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: استیضاح کردن راه مناسبی نیست و حفظ آرامش مردم بسیار مهم است. تغییر در مدیریت شهر التهاب ایجاد می کند و باید از استیضاح و اتلاف وقت دست برداریم. از مردم بندرعباس برای هر قصوری که تاکنون داشته ایم عذرخواهی می کنم.

وی افزود: شهردار که تا پاسی از شب در حال کار است و زیر سوال بردن او جفاست و مردم بندرعباس برایمان به به و چه چه نمی کنند. من آخرتم را به دنیای دیگران نمی فروشم و تلاش می کنم دینم را به مردم و شهری که تععهد دادم، ادا کنم. من حاضر برای این شهر هزینه بدهم همانطور که نوبانی هزینه می دهد. مردم یک قدم از ما جلوتر هستند و اگرکسانی بخواهند منافع خود را مقدم بر مردم بدانند ما کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: ما با خدا معامله کردیم و به برکت ایامی که متعالق به حضرت فاطمه و سردار دل هاست ما دل به این تریبون و صندلی نبسته ایم. این ره که اعضای موافق استیضاح می روند به ترکستان است. مردم در مورد ما قضاوت می کنند. به شهردار بندرعباس نیز توصیه می کنم نسبت به خدمت به مردم کوتاهی نکند.

وی افزود: بنده از ساحت مقدس مردم شریف بندرعباس عذرخواهم و روش پیش روی شورا را صحیح نمی‌دانم و زیر سوال بردن شهردار را جفا می‌دانم و همین جا اعلام می‌کنم‌ آخرت خودم را به دنیای دیگران نمی‌فروشم و به تعهدات خودم به مردم و شهر بندرعباس پایبند هستم.

حیدری بیان کرد: مردم همه کارهای ما را رصد می‌کنند و یک قدم از ما جلوتر هستند و اگر کسانی بخواهند به دلیل منافع شخصی منافع مردم را زیر پا بگذارند سکوت نخواهیم کرد؛ مالک این صحن مردم هستند و نباید کاری کنیم حب دنیا، حب ریاست و جاه طلبی ما را دچار نفرین بد مردم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار