ملاقات روح مادر بزرگوار شهید والامقام « احمد جماعتی» با فرزند آسمانی خود رؤیت عینی ترجمان آیه شریفه ی:  « وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقون » است.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴ 30 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور درگذشت مادر بزرگوار شهید والامقام « احمد جماعتی» را طی پیامی تسلیت گفت.

متن پیام:

بسم الله الرحمن اارحیمِ»

 

« إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون »

 

خانواده معظم شهید جماعتی،

 

ملاقات روح مادر بزرگوار شهید والامقام « احمد جماعتی» با فرزند آسمانی خود رؤیت عینی ترجمان آیه شریفه ی: 

« وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقون » است.

دیدن با چشم روح و به یقین رسیدنِ دل، در واقعیتِ سعادتِ شهید، رضایتٍ پروردگار و مشاهده ی همنشینی فرزندتان با اولیاءالله، بر شما مادر مؤمنه ی به جوار فرزند پیوسته، مبارک باد.

بی شک، الگوی آن مادر صالحه در تقوا و پرهیزگاری و همچنین در صبر و شکیبایی،، ام ابیها فاطمه زهرا و ام المصائب زینب کبری ( سلام الله علیهما) بوده اند و افتخار دارد در دامان پاکش فرزند برومندی پرورش یافته که در استمرار نهضت حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

به یقین این مادر متدینه در نزد خدای بزرگ مأجور است و درجوار ائمه ی معصومین (علیهم السلام)و فرزند شهیدش به کمال می رسد و به بالاترین مرتبه ی بهشتی که همان قرب و رضای پروردگار است نائل خواهد آمد ان شاءالله.

اینجانب از صمیم قلب مصیبت وارده را به حضور شریف بیت مکرم و جمیع منسوبین تسلیت عرض می نمایم.

علو درجات برای آن مرد خدا، رحمت و مغفرت واسعه برای این مادر مهربان و صبور، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و توفیق پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

                       عدل هاشمی پور

 

                           خادم مردم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار