تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای ایجاد ایمنی و محافظت در برابر سویه اومیکرون ضروری است.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 01 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، علی رئوفی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: مرگ های ناشی از کرونا در هرمزگان با کاهش چشمگیری همراه است اما از نظر ابتلا به کرونا، هرمزگان با افزایش جزئی مبتلایان روبرو است که رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استقبال از دوز سوم واکسن برای جلوگیری از افزایش مبتلایان و مصونیت در برابر سویه اومیکرون ضروری است.
وی گفت: استفاده از ماسک نقش بسزایی در جلوگیری از گسترش و سرایت ویروس کرونا دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، شرکت نکردن در تجمعات عمومی و خانوادگی، عدم عادی انگاری برای پیشگیری از درگیر شدن استان با حجم بالای مبتلایان و بستری های ناشی از کرونا در سویه جدید این ویروس، بسیار حائز اهمیت است.

رئوفی با تاکید بر اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیمارى کرونا گفت: همه مصوبات ستادهای ملی و استانی برای مقابله با کرونا لازم الاجرا هستند و دستگاه های اجرایی به صورت ویژه عملیاتی شدن مصوبات را دنبال کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: همه موظف به کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان برای اجرای ماموریت مهم این مجموعه در امر پیشگیری از بیماری و حفظ سلامت جامعه هستیم.
رئوفی در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان گفت: همه شهرستان های هرمزگان به جز شهرستان بستک در وضعیت آبی کرونا به دلیل همراهی بسیار مناسب مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استقبال از واکسیناسیون عمومی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار