رئیس ستاد امر به معروف
منکرها در جامعه به شکل های متفاوت زیاد است ولی الحمدالله در شهرستان لنده باتوجه به پیشینه مذهبی قوی و باورها و فرهنگ کهنی که دارد به نسبت سایر شهرستان ها پاک تر است
کد خبر: ۱۰۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 28 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد حجت الاسلام مهدی کیانی اصل رئیس ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر شهرستان لنده در دیداربا اعضای ستاد احیاء امربه معروف ونهی از منکر استان و این شهرستان اظهارکرد: فریضه امربه به معروف و نهی از منکر یکی از مقدس ترین فرایض الهی است که باعث هدایت انسان از منکر و دعوت آن به معروف خواهدشد.

وی افزود: منکرها در جامعه به شکل های متفاوت زیاد است ولی الحمدالله در شهرستان لنده باتوجه به پیشینه مذهبی قوی و باورها و فرهنگ کهنی که دارد به نسبت سایر شهرستان ها پاک تر است.

رئیس ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر شهرستان لنده تصریح کرد: نبود مکان مناسب برای ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر یکی از مشکلات اساسی ستاد احیاء در شهرستان لنده است.

وی تاکید کرد: نبود وسیله نقلیه برای گشت های مدارس و سه شنبه بازار و کنترل سطح شهر یکی دیگر از مشکلات اساسی ستان احیا شهرستان لنده است که علی رغم همکاری خوب ادارات هنوزهم کمبود آن احساس می شود.

کیانی اصل اظهارکرد: ستاد احیاء امربه معروف ونهی از منکر نباید وابستگی به ادارات و سازمان ها داشته باشد چرا که وابستگی به ادارات باعث کاهش کمی وکیفی کار ستادی وجهادی خواهدشد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: همکاری رئیس دادگاه عمومی شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی با ستاد احیا امربه معروف ونهی از منکر شهرستان لنده شایسته و قابل تقدیر است.

وی تاکیدکرد: برگزاری جلسات اعضای ستاد در خصوص شیوه های تذکرلسانی و برخورد با جرائم همراه با آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکراز جمله اقداماتی بود که در یکساله اخیر در راستای نهادینه کردن فرهنگ امربه به معروف ونهی از منکربه طور جد صورت پذیرفت.

کیانی اصل یادآورشد: از کار همه اعضای ستاد احیا شهرستان لنده راضی هستم ولی از کار خودم راضی نیستم چرا که آنگونه که باید وشاید نتوانستیم مشکلات ستاد را پیگیری و حل نماییم.

وی ضمن اشاره به قانون جدید حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: قانون جدید حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باعث تحکیم شدن پایه های امر به معروف و نهی از منکردر جامعه خواهد شد و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن این فریضه الهی را در جامعه تعمیم و گسترش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار