معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر فرمانداران بویراحمد و کهگیلویه خبر داد .
کد خبر: ۱۰۲۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 09 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید جواد هاشمی معاون سیاسی استاندار ، در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، گفت : شهرام مهدوی مطلق به عنوان سرپرست فرمانداری بویراحمد و سید عبدالعزیز موسوی در شهرستان کهگیلویه به سمت سرپرست فرمانداری منصوب شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراحل کار طی شده و حکم سرپرستی فرمانداران این دو شهرستان در هفته جاری اعلام می‌شود.

لازم به توضیح است ، پیش از این مجید احمدی فرماندار بویراحمد و دارا کریمی‌نژاد فرماندار کهگیلویه را بر عهده داشتند.
شهرام مهدوی مطلق
شهرام مهدوی مطلق
سید عبدالعزیز موسوی
سید عبدالعزیز موسوی
شهرام مهدوی مطلق دارای مدارک تحصیلی ارشد و دکترای تخصصی در رشته مطالعات خاورمیانه و شمال آفریقا است،وی دوره های مختلف مدیریت و فرماندهی را نیز در دانشکده های علوم و فنون نظامی طی کرده و همواره یکی از فرماندهان موفق بوده و چندین بار به عنوان پاسدار نمونه و فرمانده موفق در جشنواره های سپاه و بسیج معرفی و تشویق شده است.
مسئول سیاسی تیپ دانشجویی دانشگاه امام حسین(ع) در تهران و مسئول بسیج دانشجویی مرکز استانی دانشگاه امام حسین(ع) ،مسئول و موسس مرکز علمی پژوهشی و فناوری سپاه فتح استان ،مسئول سازمان های بسیج فرهنگیان ،بسیج دانش آموزی و مسئول بسیج دانشجویی استان ،مدیر موسسه علمی آموزشی رزمندگان و مشاور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور از جمله مسئولیت های او در استان و کشور بود.
مهدوی مطلق در سال ۹۸ از طرف دکتر "سعید محمد" فرمانده وقت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به عنوان مسئول دفتر جذب نخبگان و استعدادهای برتر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه منصوب و از دی ماه ۹۹ به عنوان جانشین معاونت منابع انسانی و معاونت آموزش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران منصوب شد.
او مولف دو کتاب (تاثیر عوامل ژئوپلتیک در قدرت مندی ترکیه پس از جنگ سرد ) و نیز( بررسی مدیریت سازمان با رویکرد پویایی سیستم منابع انسانی) و نویسنده چندین مقاله علمی پژوهشی و مجری چندین طرح پژوهشی در حوزه های سیاسی و اجتماعی و امنیتی است. 
علاوه بر مسئولیت های رسمی، مدرس دانشگاه ، عضو قرارگاه مبارزه با فساد کشور و مسئول شورای راهبردی قرارگاه مبارزه با فساد استان ،مسئول نهضت اجتماعی جوانان استان ،عضو انجمن پاسداران اهل قلم سپاه و از تحلیل گران ارشد حوزه سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .
پیش از این سکان فرمانداری شهرستان بویراحمد برعهده "مجید احمدی" بوده است. و فرماندار شهرستان کهگیلویه، دارا کریمی نژاد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار