آقای استاندار سخن و دستور رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است. ایشان با صراحت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از دخالت در امورات اجرایی نهی فرمودند. با پیشینه‌ی معروضه و انتصاب امروزه، مخاطب سخن رهبری معظم کیست؟ مگر سخنش بر روی شن نوشته شده بود؟!
کد خبر: ۱۰۲۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ 09 January 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ارجاع و استناد به موارد متعدد ، تعیین و معرفی اشخاص به مناصب مختلف ابتدائا در فضای حقیقی و مجازی مطرح و سپس به وقوع می‌پیوندند.
تصمیماتی که به یقین قبل از اتخاذ توسط مسئولان زیربط، در پستو‌ها گرفته می‌شوند و سپس جهت صدور ابلاغ به مسئولان امر معرفی می‌گردند. مسئول محترم مربوطه هم بادی در غبغب انداخته و می‌نگارد؛ نظر به تعهد و ... شما را به عنوان... منصوب می‌نمایم!
نقش پستو‌ها انکار ناشدنی است و هرآنکس این مطلب را غرض ورزی و یا بی اساس بپندارد بی شک ، حقیقت را کتمان کرده است و بداند که خلق الله کارش را توجیهی بیش نمی‌دانند.
البته این مورد که بیان می شود مطلق نیست و همه مناصب و مدیران را شامل نمی‌شود بلکه مشخصاً به نحوه‌ی دو جایگاه مهم مدیریتی (آموزش و پرورش و فرمانداری کهگیلویه) پرداخته می شود .
جناب آقای استاندار
قبل و بعد از انتخابات ۹۸ رایزنی‌ها در خصوص واگذاری مناصب با شدت و حدت آغاز گردید.
تأکید نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در کلیپ منتشره از وی در خصوص مقصودش از بازگشت عزت ، به خوبی نشان داد که تمام هم و غمش عزل و نصب مدیران است و بس.
چنان مدیران را بیگانه می‌دانست که انگار همه لژیونر بوده اند و بی شک ، در این میان لیدرهایش در این مورد از او جریح‌تر و به مثابه‌ی کاسه‌ی داغ‌تر از آش بودند.
روی سخنم با عموم مردم کهگیلویه نیست بلکه آنانی را به قضاوت دعوت می‌نمایم که پیگیر مسائل سیاسی بوده و هستند.
همه فعالان و پیگیران سیاسی در تمام جریانات سیاسی کهگیلویه اعم از؛ طیف نماینده فعلی ، نماینده سابق ، نماینده اسبق ، دیگر جریانات سیاسی و فعالان مطرح ... می‌دانند که؛ رایزنی‌های جریان پیروز انتخابات ۹۸ در آغازین روز‌های سال ۹۹ شکل گرفت و بعضاً مناقشات آنان به بیرون نیز درز کرد. اما در نهایت خروجی جلسات آنان به عموم نیز مخابره شد. (آقای سید فضل الله گنجی پور به عنوان ریاست اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و آقای سید عبدالعزیز موسوی به عنوان فرماندار کهگیلویه) دیری نپایید که مورد اول به وقوع پیوست.
جناب گنجی پور با کمترین سابقه و تجربه مدیریتی به سکان آموزش و پرورش دهدشت رسید و مورد دوم پس از ماه‌ها انتظار نهایتاً سید عبدالعزیز موسوی هم با کمترین سابقه البته یکسالی بخشدار بود، اما در این انتهای خدمتش که رمق و توانی برایش نمانده حکم خویش را دریافت نمود. علی برکت الله؛
و سخن آخر با استاندار محترم.
به کرات فرموده بودید : مستقل عمل می‌کنم و با قدرت اجازه دخالت نمایندگان در امورات اجرایی را نمی‌دهم.
این حق شماست که امروز به یک تشخیص و فردا به تشخیص دیگری برسید ، اما لازم است بدانید که سخن و دستور رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است.
ایشان با صراحت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از دخالت در امورات اجرایی نهی فرمودند. با پیشینه‌ی معروضه و انتصاب امروزه، مخاطب سخن رهبری معظم کیست؟ مگر سخنش بر روی شن نوشته شده بود؟!
جناب آقای استاندار.
با عرض تأسف، سخنان شفاف آقای هاشمی معاونت سیاسی جنابعالی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد "احزاب لیست دادند ، نمایندگان هم لیست دادند! " در خصوص لزوم دخالت نمایندگان در امورات اجرایی به ویژه عزل و نصب‌ها با مواضع اخیر رهبر معظم انقلاب ، نه تنها مغایرت دارد بلکه کاملا بر عکس آن مواضع صریح و راهبردی است که موجب تأسف ، تأثر و شگفتی است.
مواضع عامیانه و عوامانه ایشان نه تنها مبنایی ندارند بلکه طراح و مسببین آن همین‌هایی هستند که اکنون مغرورانه به حمایت شان می‌پردازید.
اصلاً پذیرفتنی نیست و هیچ توجیه و توضیحی لازم ندارد وقتی یک معاونت سیاسی نماینده مردم در مجلس را نماینده رأی دهندگانش می‌داند!
جناب آقای استاندار؛ به خود نبالید بلکه به خود بیایید/ سید عبدالعزیز موسوی اصل در ابتدای سال ۹۹ به فرمانداری کهگیلویه منصوب شده بود!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دانشجو
|
United States
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
لطفا ببندید...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار