جلسه پیشگیری از سرقت با حضور سرپرست مخابرات‌منطقه، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی نیروی انتظامی استان و نماینده مدیران عامل شرکت برق و آب و فاضلاب استان در محل مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 12 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه ابتدا سیدمحمدهادی امیری ضمن عرض خیر مقدم به آمار سرقت از تجهیزات مخابراتی در طول ۹ ماه گذشته پرداخت و گفت یکی از معضلات اساسی مخابرات و دیگر شرکت های خدمات رسان سرقت از تجهیزات می باشد و با توجه به شرایط اقتصادی، گاهی جایگزین نمودن این تجهیزات علاوه بر هزینه بسیار بالای آن و مدت زمان ارسال تجهیزات جهت رفع خرابی باعث ایجاد نارضایتی مشترکین می شود.

رئیس پلیس پیشگیری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از ایده مخابرات جهت برگزاری این جلسه به بررسی آمار سرقت های ثبت شده در سامانه پلیس در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: شرکت های خدمات رسان میبایست آمارهای سرقت روزانه و ماهیانه خود را بر اساس شهرستان ها یا مناطق احصاء کنند.

سیدحسین نوروزیان در ادامه گفت: لازم می‌دانم به جهت اشراف واحصاء سرقت های مخابراتی تقدیر و تشکر کنم، چرا که وقتی نقاط سرقت خیز مشخص باشد ،این مهم به نیروی انتظامی جهت دستگیری سارقان کمک خواهد نمود.

در ادامه این نشست صمیمی اعضای حاضر در جلسه به ارائه راهکارها و تبیین پیشنهادهای خود پرداختند و مقرر گردید این جلسه هم‌اندیشی به صورت ماهیانه برگزار گردد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار