باحضور مسئولین
بیش از 6 هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و از حمایت مادی و معنوی این نهاد بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: ۱۰۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 29 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت دهه ولایت و امامت به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با حضور امام جمعه یاسوج، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری ،معاون آموزش وپرورش و جمعی دیگر از مسئولین از 100 نفر از ایتام سادات تحت حمایت کمیته امداد استان تجلیل شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت و تسلیت فاجعه مکه، هدف از برگزاری این مراسم را تکریم مقام سادات و ارج نهادن به منزلت آنها عنوان کرد و اظهار داشت: مقام سادات خیلی بالاست و به ویژه مقام سادات ایتام بالاتر است و هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به یتیم و به ویژه سادات نیست.

سید غلامرضا متقی گفت: بیش از 6 هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و از حمایت مادی و معنوی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: همه تلاش ما این است که از ظرفیت‌های ارزشمند مسئولان و خیرین گام‌های ارزشمندی را در جهت رفع نیازها و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند برداریم و درخواست داریم که همه مسئولان در این راه ما را یاری نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم اظهار امیدواری کرد که این مراسم به عنوان یک سنت حسنه در سالهای بعد تداوم داشته باشد.

در این مراسم از تعداد 10 نفر از ایتام سادات به نمایندگی از 100 نفر به صورت نمادین تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار