حجت الاسلام مدبر گفت: دنیا به خاطر پیشرفت های موشکی از ایران هراس ندارند بلکه هر چه امتحان کرده اند کاری به پیش نبرده و تهدیدهاشان تبدیل به فرصت شده است.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 05 February 2022

 تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»در خطبه های نماز جمعه امروز شهر جهرم گفت: خداوند را شاکریم که ملت ایران 43 سال است مردانه ایستاده است و ناملایمات را تحمل کرده و به خاطر خداوند صبر کرده اند و اکنون نیز دنیا روی مردم ایران حساب کرده است.

 

امام جمعه جهرم افزود: دنیا به خاطر پیشرفت های موشکی از ایران هراس ندارند بلکه هر چه امتحان کرده اند کاری به پیش نبرده و تهدیدهاشان تبدیل به فرصت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ایستادگی، مردانگی و صبر و استقامت ملت سبب شده که دنیا حساب ویژه روی ملت ایران باز کند، عنوان کرد: شدیدترین تحریم ها و فتنه ها در ابعاد مختلف بر ملت ما تحمیل شد اما به جایی نرسید.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به شهادت یکی از ماموران نیروی انتظامی به دست اشرار، خاطرنشان کرد: ما هم داغدار این مامور هستیم و مکدر برای اینکه چرا ابهت پلیس باید شکسته شود.

 

وی ادام داد: اگر لازم است امکانات بیشتر و یا تغییر قوانین برای استفاده از اسلحه باید باشد ضرورت پیگیری را از مسئولان درخواست می کنیم.

 

امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به موج جدید بیماری کرونا، از شهروندان تقاضا کرد نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی همچنین با تسلیت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی برای این عالم گرانقدر طلب مغفرت کرد و از شهروندان خواست درمراسمی که بدین منظور برگزار می شود شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار