طرح استیضاح شهردار تبریز، با ۹ امضاء اعضای مخالف تقدیم هیات رییسه شورای شهر شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 13 February 2022

به گزارش تابناک تبریز، دقایقی قبل، نامه درخواست استیضاح عباس رنجبر، شهردار تبریز که به امضاء ۹ عضو شورا رسیده است، در صحن علنی شورا اعلام وصول شد.

 بر اساس این نامه، عباس رنجبر که طی ماه های گذشته به دلیل برخی موضوعات از جمله، انتصابات مساله دار، رکود عمرانی، عدم تعیین تکلیف تبدیل وضعیت کارکنان، عدم اجرای طرح یکسان سازی قراردادها و برخی موضوعات دیگر، با سوال اعضای منتقد روبرو شده بود، به دلیل عدم اقناع اعضای منتقد از پاسخ های وی، در آستانه استیضاح قرار گرفته است.

 پس از اعلام وصول نامه مذکور، شورای شهر مقرر کرد، موضوع استیضاح شهردار تبریز در جلسه فوق العاده شنبه هفته آینده رسما به رای گذاشته شود.

 

رسول برگی رئیس شورای شهر تبریز در این باره گفت: رنجبر گفت یا بگذارید کار کنم یا آنکه استیضاحم کنید. ما کاری نکردیم که شهردار نتواند فعالیت داشته باشد، شورا صرفا موارد قانونی را تذکر داد و مشکلات شهری را طرح کرد. اما شهردار کار را به‌جایی رساند که دیدیم دیگر نمی‌شود ادامه داد.

شهردار جملات شوراستیزانه داشت. نمی‌دانم مشاور رسانه‌ای ایشان که بود که این رویه را در پیش گرفت. شورا باج نمی‌خواست و احتیاجی نیز به سهام رنجبر نداشت.

عدم تعامل با شورا، عدم ایجاد تحول و عملکرد ضعیف کوتاه مدت، برخی انتصابات مساله‌دار و عدم ثبات نظر در  انتصابات از دلایل استیضاح رنجبر عنوان شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :