نمایشگاه عکس گروهی چوپان عصر دوشنبه با حضور جمعی از عکاسان و هنرمندان قم در نگارخانه فرهنگ این شهر گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 22 February 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الله عطایی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «طبیعت»، نمایشگاه قدرت پروردگار متعال است و مناظر روستایی با قالب‌های متنوع طبیعی و دگرگون‌شده و زیبایی منحصربه‌فرد آن، ما را به حقیقت وجودی «زندگی» راهنمایی می‌کند.  

مدیر برگزاری نمایشگاه مذکور خاطرنشان کرد: عکاسان با نگاه تیزبین خود، جلوه‌های بدیع هستی را ثبت می‌کنند و با دیگران به اشتراک می‌گذارند و نقش موثری در تقویت «معرفت بصری» ما دارند.

وی افزود: این نمایشگاه، چشم‌انداز یک نگاه دقیق به پیرامون ماست که حاصل تلاش عکاس‌هایی است که در طبیعت بکر و دگرگون‌شده، در جست‌وجوی کادرهای زیبا و منحصربه‌فرد بوده‌اند تا ما را در نگاه عمیقشان با طبیعت شریک کنند.

عطایی تصریح کرد: در این نمایشگاه عکس‌های ۲۸ عکاس را، با استفاده از صفحه شخصی آن‌ها انتخاب و چاپ کردیم و در معرض دید عموم قرار داده‌ایم.

در نمایشگاه مذکور آثار؛ فاروق آکباش، موسی تلاشلی، مرات جاجیم، اورهان تان هان، کنان تلاس، آیلین تورناتور، عایشه گل اکین، حسن غفاری، اسحاق آقایی، جواد عسگر اوغلی، فرید ثانی، مجید حجتی، خلیل غلامی، شهاب گلچین، رضا گلچین، محمدمهدی بهمنی، جاوید خدمتی، جاوید تفضلی، بابک کنعانی، علی اسدی، خشایار جوانمردی، محمدرضا معصومی، امین رحمانی، میکاییل بایزیدی، محمدمهدی وِرال، امیرمسعود عربشاهی، امیرعلی میقانی و حجت‌الله عطایی به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه ۳۲ عکس با محوریت موضوع «چوپان» در اندازه‌های ۵۰در۴۰ و ۵۰در۷۰ به صورت رنگی و سیاه‌ و سفید از ۲۸ عکاس از کشورهای ایران و ترکیه در معرض دید عمومی قرار گرفته است.  

نمایشگاه مذکور با همکاری انجمن عکاسان استان قم تا ۶ اسفندماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر)، پلاک ۱۰۰ به صورت رایگان برای بازدید عموم دایر است.

نمایشگاه عکس گروهی چوپان در قم گشایش یافت
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار